
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
W tym przypadku nawet nie myśl o dieslu ponieważ dystanse które będą pokonywane w zimie mogą nawet nie pozwolić na rozgrzanie jednostki wysokoprężnej.dezoo napisał(a):głównie przejazdy do pracy na krótkich dystansach 4-8km
Zależy od warunków, niektórzy trzymają auto w garażu inni stoją w korku na to przełączanie i rozgrzewanie silnika ma wpływ wiele czynników. W zimie przy większych silnikach rozgrzewanie raczej maks około 2-2,5 km ale to już przy mrozach poniżej -10 stopni (takich dni jest u nas mało). W okresie wiosennym i letnim przełączy ci się po około 0,5 km. Myślę że jak przyjmiesz średnią na cały rok 1,5 km to będzie z nadwyżkądezoo napisał(a):Nie wiem skąd ludzie biorą informację że potrzeba na to 1km
Jakie masz spalanie tak z ciekawości w tym modelu? ML będzie więcej trochę palił.dezoo napisał(a):Mam ten silnik w okularze, jeździ bezawaryjnie od wielu lat, na takich samych krótkich dystansach.
heh latem średnio pali 11Ossy napisał(a):Tylko ten 2.7 CDI w takiej ciężkiej krowie jak ML zimą na krótkich odcinkach spokojnie wciągnie ponad 10l.
DMC przyczepy nie może być większe od DMC samochodu holującego. Poza tym jak chcesz zmieścić się w 3,5T w takim zestawie? Jest jeszcze opcja limitem DMC zestawu do 4250 kg ale trzeba posiadać B+E lub prawo jazdy kategorii B96.Czy taki 3.2 lpg nadaje się do holowania przyczepki np. ok 3t?
Baza z danymi technicznymi samochodów marki MERCEDES. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne MERCEDES