Mercedes sprinter 313 cdi- nietypowy problem

22 Lis 2010, 17:15

Witam forumowiczów właśnie stałem się posiadaczem sprintka 313 cdi 2004 rok i pech pierwszy mój sprinter 200 km i wywaliło mi EDC objawy jadę ok 15 km spadek mocy zapala się kontrolka EDC staje 30 sek odpalam i znów to samo paliwo verva Pytanko czy może mieć związek przeprogramowanie licznika było Tacho ale go wywaliłem i chłopaki przeprogramowali licznik czy mógł się wkraść jakiś błąd?

Byłem dzisiaj na KTS, po podłączeniu do komputera okazuje się że wyskakuje błąd P2007" Ciśnienie wtrysku wstępnego-ciśnienie za małe", wtryski są oki, regulator ciśnienia na listwie ok, no i nadal nie wiadomo o co chodzi. Dodam że jest to nietypowa wersja ponieważ w filtrze paliwa jest jeszcze czujnik poziomu wody w filtrze.

Czy ma może ktoś jakiś pomysł, jak spróbować rozwiązać ten problem?
stojeden
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: lubelskie

22 Lis 2010, 19:08

Moim zdaniem przyczyny trzeba szukać w pompie wysokiego ciśnienia czyli przed wtryskami. Na 95% to ona jest przyczyną. Czujnik wody w filtrze paliwa nie ma z tym nic wspólnego.
jarek-ck
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: Kielce

28 Lis 2010, 18:07

Kolego EDC to znaczy w tych samochodach że masz problem z układem paliwowym. Trzeba szukać we wtryskach lub popie paliwowej ale ja bym zaczął od wymiany filtra paliwa.

chętnie pogadam na ten temat;p
Ostatnio edytowany przez Borsuk147, 28 Lis 2010, 22:54, edytowano w sumie 1 raz
Borsuk147
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Polska
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    11. zlot Master Truck - Opole 2015
    Z wielką radością ogłaszamy, że na tegorocznym zlocie Master Truck, ku wielkiej uciesze zgromadzonej publiczności, wśród wystawionych modeli ciężarówek obecny będzie też fiński "Highway Hero", bowiem swój ...