Mercedes w203 czy może coś innego

04 Mar 2019, 10:52

Cześć!
Powoli zbliża się termin zmiany samochodu. Obecnie jeżdżę Hondą Accord VI 2.0 w benzynie ale mówiąc szczerze chciałbym się przenieść do czegoś bardziej dynamicznego i komfortowego.
Budżet: 20 tyś na same auto
Przebieg: Myślę, że około 15 tyś km. rocznie
Użytkowanie: 50% miasto, 50% trasa
Własne potrzeby: Jak pisałem wyżej, komfort i dynamika jazdy, jednak nie jestem typem kierowcy który musi być pierwszy na światłach.

Na obecną chwilę mój wybór to Mercedes w203 2.2 CDI 143 km, ale jestem otwarty na wszelkie wasze inne propozycje!
Tatsu
Początkujący

Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Opel Vectra B
Silnik: 1,6 EcoTEC
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

04 Mar 2019, 21:20

IMO trochę bez sensu męczyć takiego diesla w mieście. Swoje będzie miał już nalatane a krótkie odcinki na pewno dobrze mu nie zrobią. Do tego w 203 są dobre benzyniaki i nie ma sensu szukać diesla przy takim użytkowaniu. Generalnie auto jest spoko ale jeśli szukasz jakiegoś mega komfortu czy ogromu miejsca to go nie znajdziesz :mrgreen:

Możesz zerknąć na mondeo mk3 2.5, volvo s60
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

04 Mar 2019, 22:21

Z tego co się zorientowałem to najbardziej "bezpieczną" jednostką benzynową jest 1.8, są jakieś inne godne polecenia?
Diesla też chciałem wybrać z innego powodu. Mianowicie jestem kierowcą który nie kręci wysoko auta, ani nie piłuje na stracie, więc zależało mi aby przyszły samochód łapał już od samego dołu.
Tatsu
Początkujący

06 Mar 2019, 13:40

refff
Tatsu
Początkujący

06 Mar 2019, 13:45

Tatsu napisał(a): najbardziej "bezpieczną" jednostką benzynową jest 1.8, są jakieś inne godne polecenia?
praktycznie każde benzynowe v6 jest godne polecenia. Ani v6, ani auta z kompresorem nie trzeba wysoko kręcić, aby jechało. Z dieslem może być różnie, bo turbodziura
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk