[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Może tu problemem będzie zawór na pompie wtryskowej.Kao napisał(a):mechanik wymienil wtryski i nie ma zadnej poprawy
wydaje mi się że mój silnik to Y17DTH.Kacper napisał(a):W silnikach Z17DTJ/Z17DTR bardzo często problemem z obrotami występuje przez niesprawny czujnik ciśnienia na pompie wtryskowej.
filtr swieży i paliwo świeże także odrzucamy.Kacper napisał(a):Aha filtr paliwa był wymieniany? Jeżeli nie to warto to zrobić i zatankować dobrego paliwa.
z tym że on nie ma problemu z samymi wolnymi obrotami bo jak no trzymam go na 2 tys to też faluje zresztą widać to na filmie. Też mi przez myśl przeszły EGR i przeplywomierz. Czy jak odepne przepływomierz to powinienem zauważyć różnice? Bo odpinalem dziś i jej nie zauważyłem. Będę powoli atakował gościa żeby mi podpiął pod kompa może coś pokaże.Kacper napisał(a):Przepustnica też do sprawdzenia czy nie jest zasyfiona ona odpowiada też za wolne obroty
W benzynie bardzo często jak jest sprawny przepływomierz to jak odepniesz na wolnych obrotach to silnik zgaśnie. W dieslu chyba niekoniecznie ale powinien być słabszy podczas jazdy i więcej palić. Generalnie jak nie ma żadnej różnicy to być może pracuje w trybie awaryjnym.Kao napisał(a):Czy jak odepne przepływomierz to powinienem zauważyć różnice? Bo odpinalem dziś i jej nie zauważyłem.
Odłączałeś akumulator żeby zrobić reset ustawień komputera?Kao napisał(a):Uciekło mi sporo mocy, tak jakby coś go trzymało i czasami ma chęci puścić. Składałem dolot na starych uszczelkach bo w tej chwili nie mam dostępu do nowych, czy to może być przyczyną?
Tu chyba jedynie ponowne czyszczenie za jakiś czas z rozbieraniem lub wyrzucenie EGRa bo to z niego cały ten największy syf.Kao napisał(a):No i jeszcze pytanie czy jest jakiś magiczny środek który mogły tam w kolektorze i dalej rozpuścić to g...o?
@Kao czy przy czyszczeniu sprawdzałeś jak się otwiera zawór? Jak się naciśnie to powinien się uchylić, ale po puszczeniu ponownie wrócić w pozycję całkowicie zamkniętą.tomekjed84 napisał(a):może zawór egr się zacina w pozycji zamkniętej
Raczej nie powinien, ale wszystko jest możliwe.Kao napisał(a):Ale szczerze mowiac sam silniczek raz mi wypadl z reki i upadl? Mogl sie uszkodzic?