Michelin Cross Climate czy Good Year Vector

26 Lut 2016, 12:21

Hej

Planuje zakup opon cąłorocznych do Yariski 185/65/R15. Zastanawiam się nad Cross Climate. Jest mało informacji na temat zachowania auta zimą na sniegu. Czy może ktś z Was zna te opony i testował w zimowych warunkach. Goodyeary są już dobrze opisane i wiem że są OK ale cross climate sa na bazie letnich a ja głównie po odśniezonym mieście jeżdże więc bardziej mi chodzi o parametry letnie więc michelina rozważam. Ale tez nie chce rozwalić auta zimą.

Pozdrawiam
Piotrek
leech10
Obserwowany
 
Posty: 1
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Yaris II MY09
Silnik: 1.33 101KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

26 Lut 2016, 14:21

Raczej nikt Ci na to pytanie nie odpowie. Crossclimate to zeszłoroczna nowość, a w tym roku zimy nie było. Ale patrząc po bieżniku(brak lamelek) to jak będzie prawdziwa zima, to może być nieciekawie. Moja rada- kup sprawdzone opony, nie bądź królikiem doświadczalnym.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3800
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

03 Mar 2016, 12:47

leech10 napisał(a):ja głównie po odśniezonym mieście jeżdże więc bardziej mi chodzi o parametry letnie więc michelina rozważam
Jeżeli będziesz ich używał tak jak mówisz to zarówno jedna jak i druga sprawdzi się w mieście. No chyba że przyjdzie zima -20 stopni i min. metr śniegu to na ośnieżonych drogach może być ciężko, wtedy lepsze zimówki.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Gdy policjant kieruje ruchem
    Widok policjanta kierującego ruchem jest tak rzadki, że wielu kierowców nie potrafi poprawnie zinterpretować pokazywanych poleceń. Ważne, aby pamiętać, że sygnały dawane przez osobę kierującą ruchem są ważniejsze niż ...