Miejski samochód do 6000zł

24 Sty 2008, 20:17

Po pierwsze jestem tu nowy, więc witam Wszystkich serdecznie.
Mam zamiar kupić samochód do 6000 zł.
Prawo jazdy mam od 2002. Do tej pory posiadałem 2 maluchy i opla corsę 1,4 z 1991 r. Problem polega na tym, że te auta nie były zarejestrowane na mnie.
Obecnie poszukuje małego auta z małym silnikiem(auto musi być już na mnie, więc chodzi o koszty OC) w kwocie do 6000 zł.
Zależmy mi na tym, aby auto nie było zbyt stare, to znaczy żeby nie miało 15 lat i żeby nie było za bardzo zajechane- nie znam się na mechanice pojazdów, dlatego chciałbym kupić auto do którego będę lał benzynę, wymieniał części eksploatacyjne i jeździł... bez awarii :)
Pozostaje pytanie co wybrać?
Wiem, że pewnie większość będzie polecała Golfa III, ale z tego co wiem to bardzo trudno dostać egzemplarz w dobrym stanie.
Osobiście zastanawiam się na Matizem(do 6000 zł może być trudno... ale może poczekam z miesiąc, dwa i dorobię trochę), ponieważ mogę dostać w miarę dobre, młode autko- często od pierwszego właściciela.
Proszę o porady i propozycje.
Pozdrawiam.
qba84
Nowicjusz

Miejscowość: Poznań

24 Sty 2008, 20:41

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] Suzuki dosyc niezawodne autko, silnik 1,0 wiec z ubiezpieczniem nie bedzie problemów. 1994r. cena 3900zł. Bedziesz mial 2000 na jakies czesci eksploatacyjne. To moja propozycja.. ;)
FSOManiak
Początkujący

Miejscowość: Podlasie

25 Sty 2008, 09:59

Dzięki za odpowiedź.
Swift jakoś mnie nie przekonuje.
Wczoraj przeglądając internet natrafiłem na hyundai accent ( z tym, że silnik 1,3.... ). Co sądzicie o accentcie, wersja 3-dzwiowa prezentuje się całkiem, całkiem i można dostać rocznik 96, 97 za całkiem małe pieniądze. Mój znajomy ma stare Pony i ma na liczniku ponad 270000 i auto nadal jeździ..., dlatego coraz bardziej zaczynam się zastanawiać nad accentem.
qba84
Nowicjusz

25 Sty 2008, 10:54

Witam !!
Ja polecam Toyotę Starlet, ponieważ jest ładna, dynamiczna, tania i niezawodna (jak każda Toyota :) )