Miejskie auto max.10 tys. PLN - co wybrać?

03 Wrz 2018, 19:15

Hej! Mam zamiar kupić swoje pierwsze auto :naughty: Fundusz na to mam ograniczony max. 10 000 PLN (choć dobrze byłoby się zmieścić do 8500) i kompletnie nie znam się na temacie a w otoczeniu brak kogoś, kto by mną w tym zakresie pokierował.

Jakie ma być to auto?
- nieduże, miejskie, łatwe w parkowaniu
- 5-drzwiowe (od biedy 3)
- stosunkowo niedrogie w utrzymaniu
- miesięczny dystans max. 1 000 km (dziennie 40 km do/z pracy + jakaś tam jazda po mieście)
- 1-2 razy w miesiącu dłuższa trasa ok. 200 km autostradą więc dobrze byłoby gdybym mogła choć te 120 km/h pojechać :D

Nie mam sprecyzowanej marki. Niestety sama mogę ocenić auto jedynie pod względem estetycznym :D Na autach się kompletnie nie znam, jedni mówią, żeby nie brać sprowadzanych, inni że nie fiata, reszta przestrzega przed Francuzami, jedni mówią rozrząd na łańcuchu OK inni żeby unikać. I bądź tu mądra :o

Podobają mi się auta w typie Hondy Jazz, Citroena C3, Mazdy 2. Znalazłam sprowadzone z Niemiec Daihatsu Sirion z 2006 roku i wizualnie bardzo mi się podoba. No ale właśnie - wizualnie :P O co pytać? Co sprawdzać?

Liczę na Waszą nieocenioną pomoc :ok:
Pzdr!

PS. Piszę z Podkarpacia gdyby to miało jakieś znaczenie :D
Lolka
Nowicjusz

03 Wrz 2018, 21:38

Jazz jest dobrym typem ale uwaga na rdzę
Mazda to samo co wyżej
Daihatsu blacha z papieru jeszcze gorsze jak wyżej ale jak iść tym tropem to można też polecić Hyundai Getz chodz tam tez blacharka pozostawia wiele do życzenia.
Citroena i inne francuskie śmietniki olej z miejsca, jedynie 206 w tej cenie można się zainteresować chodz od siebie też nie polecam.
Ogólnie 120 to pojedziesz bez problemu każdym autem.
Do poszukiwań można dorzucić
Civica VII
Fiata Grande Punto
Ibizę III
Polo IV
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

04 Wrz 2018, 09:17