

Mazda opracowała TECHNOLOGIĘ SKYACTIV, aby zaoferować klientom znakomite parametry w zakresie bezpieczeństwa i ochrony środowiska, bez kompromisu dla przyjemności z jazdy, z której słyną samochody marki. Innowacyjna gama technologii jest wynikiem rewolucji, ukierunkowanej na poprawę efektywności podstawowych podzespołów – takich jak silnik i skrzynia biegów – decydujących o najważniejszych parametrach i osiągach pojazdu przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. W modelach nowej generacji z TECHNOLOGIĄ SKYACTIV wprowadzono także koncepcję stylizacji KODO – Dusza ruchu – która ma wyrażać moc, piękno i napięcie, jakie można odnaleźć w świecie dzikich zwierząt.
Masamichi Kogai, prezes Mazdy, tak skomentował przekroczenie milionowego progu: "W Maździe wszystko jest podporządkowane rozwojowi samochodów z technologią SKYACTIV. Milion aut przekroczyliśmy właśnie dlatego, że te modele trafiły w gusta szerokiego grona klientów na całym świecie. W imieniu Mazdy dziękuję każdemu, kto kupił nasz samochód. Niestrudzenie przełamując konwencje, Mazda będzie nadal produkować coraz atrakcyjniejsze samochody, które uprzyjemnią życie ich właścicielom oraz pomogą budować silne i trwałe więzi marki z klientami".
POLECAMY SKYACTIV-D: rewolucyjne silniki Diesla Mazdy
Według stanu na koniec marca 2014 r. Mazda produkuje trzy modele z pełną gamą technologii SKYACTIV w Japonii, Meksyku, Tajlandii i Chinach oraz sprzedaje je w ponad 100 krajach i regionach. Producent stara się rozszerzać swoją ofertę oraz planuje wprowadzenie kolejnych pięciu zupełnie nowych modeli z TECHNOLOGIĄ SKYACTIV do roku fiskalnego kończącego się w marcu 2016 r.