REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Do prawdziwego VANa nawet nie myśl o mniejszych silnikach. Silniki czterocylindrowe to nie to samo co sześcio gdzie zupełnie inaczej czujesz tą moc. Samochód w górzystym terenie czy na trasie przy większej prędkości nie męczy się. Wystarczy się przejechać z takim silnikiem żeby zobaczyć o co tu tak naprawdę chodzi.AnonimAntoni napisał(a):Ale czy jest coś z mniejszym silnikiem?
Te sobie odpuśćAnonimAntoni napisał(a):Czworaczki C8/Ulysee/807/Phedra to jednak konstrukcja z początku wieku.
Tu jedyny słuszny wybór moim zdaniem to diesel.AnonimAntoni napisał(a):Np taka Zafira C 1.4T nie ma przesuwnych drzwi.
Rokiko napisał(a):Do prawdziwego VANa nawet nie myśl o mniejszych silnikach. Silniki czterocylindrowe to nie to samo co sześcio gdzie zupełnie inaczej czujesz tą moc. Samochód w górzystym terenie czy na trasie przy większej prędkości nie męczy się. Wystarczy się przejechać z takim silnikiem żeby zobaczyć o co tu tak naprawdę chodzi.
Rokiko napisał(a):Tu jedyny słuszny wybór moim zdaniem to diesel.
Grand Picasso? Chcesz go zmienić na coś innego?AnonimAntoni napisał(a):z drugiej strony jeżdżę teraz pikasiakiem 2.0 140KM w benzynie i w zupełności mi to wystarcza
W sensie tańsze od V6?AnonimAntoni napisał(a):A o ile tańsze są naprawy
Niby one są proste ale silniki nadające się dobrze pod gaz już sporą cześć tu floty eliminują, a kolejna sprawa to właśnie te drzwi odsuwane w topowych wanach (tych dużych) raczej będą wszędzie, automat też będzie w większości przypadków dostępny, rocznik można pominąć bo w tym przypadku ma małe znaczenie.AnonimAntoni napisał(a):Po prostu prowadzę "rozważania", czy istnieją samochody spełniające 4 proste wymagania podane w poście