Mitsubishi Colt C50 1.5 90KM - moduł zapłonowy

16 Maj 2011, 13:07

Witam. W moim niezawodnym staruszku pojawił się ostatnio znaczący problem. Autko odpala, ale po przejechaniu kilku kilometrów nagle odcinana jest cała elektryka i samochód ani drgnie. Zdarzają się też sytuacje, w których auta nie można odpalić. W warsztacie mechanik powiedział mi, że jest to problem modułu, który steruje elektryką w samochodzie. Nazwał to modułem zapłonowym, ale o ile mi wiadomo to jest coś takiego jak aparat zapłonowy i są to dwie zupełnie inne części. Z racji tego, że jestem kompletnym laikiem proszę o wyrozumiałość i pomoc jeśli będziecie mieli jakieś pomysły. Orientowałem się w cenie tego modułu i z tego co wiem to jest to ok. 300zł, ale nie wiem gdzie mógłbym tę część kupić. Pomóżcie
kamilwodecki
Nowicjusz

Miejscowość: Częstochowa

16 Maj 2011, 20:28

Co to znaczy
kamilwodecki napisał(a):nagle odcinana jest cała elektryka i samochód ani drgnie.

Nie świecą się żadne kontrolki , nie kręci rozrusznik?
arciasty
Stały forumowicz

Miejscowość: koluszki

16 Maj 2011, 20:59

arciasty napisał(a):Nie świecą się żadne kontrolki, nie kręci rozrusznik

Napewno się świecą i rozrusznik też kręci.
[link do oferty na Allegro wygasł]
Tak na marginesie - ten modół znajduje się wewnątrz aparatu zapłonowego.
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

16 Maj 2011, 22:04

Tak jak pisałem nie mam o tym zielonego pojęcia, więc wybaczcie, bo dla mnie to czarna magia.

Dzięki wielkie za pomoc. Pisałem jeszcze na innych forach i wszyscy piszą to samo więc zaczynam poszukiwania tego aparatu.

A i jeszcze jedno jedno muszę mieć aparat do silnika 1.5 o takim samym symbolu tak? Czy może pasuje jakiś inny?
kamilwodecki
Nowicjusz

Miejscowość: Częstochowa

17 Maj 2011, 08:43

kamilwodecki napisał(a):Czy może pasuje jakiś inny?