Mitsubishi Lancer Evo VIII

28 Kwi 2013, 12:24

Witam mam takie pytanie.A mianowicie co myślicie o samochodzie Mitsubishi Lancer Evo VIII?
Czy napęd 4x4 jest przeszkodą w szaleństwach samochodem z 360 KM silnikiem benzynowym o pojemności 2.0 troszke podrasowanym? Chce kupic samochod do 50.000zl ale sa same w ofertach z napędami 4x4 i słyszałem cos ze nie wolno takim samochodem driftowac i smazyc gumę Proszę o jakieś odpowiedzi dotyczące zapytania. Z góry Dzięki 100krotne ;)
damian122
Nowicjusz
 
Posty: 12
Prawo jazdy: 01 06 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Opel Astra 2
Silnik: 1,7
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 1998

28 Kwi 2013, 12:36

damian122 napisał(a):Witam mam takie pytanie.A mianowicie co myślicie o samochodzie Mitsubishi Lancer Evo VIII?
Czy napęd 4x4 jest przeszkodą w szaleństwach samochodem z 360 KM silnikiem benzynowym o pojemności 2.0 troszke podrasowanym? Chce kupic samochod do 50.000zl ale sa same w ofertach z napędami 4x4 i słyszałem cos ze nie wolno takim samochodem driftowac i smazyc gumę Proszę o jakieś odpowiedzi dotyczące zapytania. Z góry Dzięki 100krotne ;)


EVO jest tylko z napędem 4x4. Nie jest przeszkodą do szaleństw, jeżeli auto będzie w dobrym stanie to polatasz bokiem ale nie tak sprawnie jak typowym RWD. Generalnie EVO w prowadzeniu jest mistrzem do tego wyjątkowo odporny na upalanie, bardzo łatwo modyfikowalny. Górna granica seryjnej motoru bez kucizny to 500KM, ten którym się interesujesz pewnie już coś ma wydłubane np: turbo i wałki od e9. Przed zakupem sprzwdź koniecznie stan techniczny, gdzie było robione strojenie.

Generalnie auto służy do precyzyjnej jazdy i do odczuc związanych z przyśpieszeniem i przyczepnością. Palenie gumy nie wchodzi w gre, ewentualnie można na duzym placu polatać bokiem, chociaż na dobrych gumach będzie problem. Do zabawy połączonej z modyfikacjami nie ma lepszego auta na rynku.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

28 Kwi 2013, 15:14

A dlaczego palenie gumy nie wchodzi w grę? Ma to jakiś związek z napędem? A da się wyłączyć przedni napęd zeby latać tylko z tylnym?
damian122
Nowicjusz
 
Posty: 12
Prawo jazdy: 01 06 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Opel Astra 2
Silnik: 1,7
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 1998

28 Kwi 2013, 15:23

EVO ZE ZROBIONYM PROGRAMEM NA 380KM ORAZ SPORTOWYM WYDECHEM KTÓRY ZAPEWNIA RASOWE BRZMIENIE ORAZ ŚWIETNE OSIĄGI! SAMOCHÓD BARDZO DOBRZE UTRZYMANY. to jest zdanie sprzedającego a tu masz link : [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
To mówisz ze coś jest nie tak ,ze ma malo koni. No bo ten to bestia [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] :D.
A co to jest wiesz może ? blokada dyferencjału??? Co to takiego :)
?
damian122
Nowicjusz
 
Posty: 12
Prawo jazdy: 01 06 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Opel Astra 2
Silnik: 1,7
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 1998

28 Kwi 2013, 22:48

Palenie gumy w 4x4 to średni pomysł :no:
Co do dokładnych informacji o EVO skorzystaj ze strony EVO.ORG.PL
Nie wiem jak jest w eVIII ale w eIX możesz wybierać sposób napędu ale i tak nigdy nie ma rozdziału 100% przód/tył

Auta w podanych linkach są różne pod względem dofinansowania. IX jest na grubo a w VIII nie za dużo ale coś musi byc więcej niż wydech jeżeli ma faktycznie 380KM.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe