Mitsubishi Outlander 2.0T turbo timer problem

29 Lut 2016, 17:18

Witam mam turbo timer z HKS podłączyłem wszystko pod stacyjkę jak w schemacie stałe 12v pociągnąłem z radia timer niby działa włącza się ale po przekręceniu kluczyka aby zgasić auto nie podtrzymuje pracy silnika ale elektryka chodzi światła nawiewy podświetlenie itp aż do końca czasu odliczanego przez TT ma ktoś jakiś pomysł?
chnibi
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 09 09 2005
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: Mitsubishi Outlander
Silnik: 4g63t 201 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

01 Mar 2016, 11:39

Zapewne coś źle podłączyłeś do stacyjki najprawdopodobniej, skoro nie podtrzymuje pracy silnika, a reszta działa.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

01 Mar 2016, 12:25

Stacyjke sprawdziłem multimetrem podpiełem tak jak w instrukcji i nie działa odwrotnie też podpiełem i też nie działa może turbo timer jest zepsuty?
chnibi
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 09 09 2005
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: Mitsubishi Outlander
Silnik: 4g63t 201 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

02 Mar 2016, 22:53

Mnie to nie wygląda na zepsute, skoro po określonym czasie ta elektryka się wyłącza. Wspominałeś o podłaczeniu 12V z przewodu radia. Spróbuj podłączyć bezpośrednio z akumulatora. Ja bym się cholerka kłaniał ku tej stacyjce - sprawdz raz jeszcze, czy nie pomyliłeś przewodów. JAk dobrze pamiętam, w turbo Timer są 4 chyba przwody - czerwony podłączasz pod stałe 12V ( najlepiej weź z aku ), zielony pod zapłon, niebieski pod przewód, na kórym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon. Chyba, że masz inne kolory.
Nie masz czasami też tak, że podczas kręcenia rozrusznikiem gasną światła i niektóre odbiorniki prądu w aucie?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

03 Mar 2016, 07:42

Witam wczoraj podałem prąd bezpośrednio z akumulatora i nic nie pomogło stacyjkę sprawdziłem raz jeszcze wszytko podłączone ok turbo timer podaje mi na on i acc napięcie 11.9 v akumulator jest stary ale kreci dobrze tylko jak postoi parę dni(tak z 5) o ma problem z odpaleniem hmm w aucie mam aku 75ah a w drugim samochodzie nowiutki 55 ah możne wsadzę ten nowy do mitsu i sprawdzę?
chnibi
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 09 09 2005
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: Mitsubishi Outlander
Silnik: 4g63t 201 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

03 Mar 2016, 21:24

Co do akumulatora, to nie sądzę, żeby to w nim była wina problemu z timerem. Ale podmienić nie zaszkodzi. Jednak jedno jest pewne - albo masz już uszkodzony akumulator i musisz go wymienić, albo coś ci bierze lewy prąd na postoju - warto to sprawdzić.
ciężko pomóc jak się tego nie widzi. Ale kurde postaramy się. Jak masz mozłiwość, to zapodaj schemat podłączenia tego timera ( domyślam się jaki jest, ale lepiej to widzieć ) oraz podaj jakie masz kolory przewodów ze stacyjki i co na nich namierzyłeś.
I ponawiam jeszcze moje pytanie - czy podczas kręcenia rozrusznikiem wyłączają ci się jakieś odbiorniki typu światła , dmuchawa, itp?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000