Mitsubishi outlander2 2.0did błąd P0101

19 Lip 2020, 20:34

Witam wszystkich forumowiczów, potrzebuję pomocy od jakiegoś czasu pojawia mi się błąd P0101.
Wiem, że to błąd z przepływomierza jednakże przepływomierz miałem wymieniany 3miesiące wcześniej. Wymieniałem nie dlatego, że występował ten błąd lecz dlatego, że auto miało ograniczoną moc nie wkręcał się na 4-5biegu do 4 tys obrotów. Po wymianie było ok i po 3 miesiącach błąd P0101. Błąd zaczyna mi występować coraz częściej. Mam zmrożone ramki z wystąpieniu błędu zauważyłem, że błąd wystąpił zawsze przy obciążeniu 0%.
Błąd raczej nie wpływa na jazdę, bynajmniej nie zauważyłem ubytku mocy.
Z poniższego linku można ściągnąć logi zrobione Torque - elm327. W jednym pod koniec błąd wystąpił niestety nie rejestrowałem wtedy obciążenia. W drugim bład nie wystąpił ale może pomoże w analizie. Dla ułatwienia wrzuciłem także pliki z danymi już w excelu.

https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Niedzwiad1
Obserwowany
 
Posty: 2
  • 20 Lip 2020, 09:34

    Rozumiem, że aktualnie błąd pojawia Ci się zawsze kiedy hamujesz silnikiem tak? Bo z tego co wiem tylko wtedy będziesz miał obciążenie silnika 0%.
    Cichy77
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5225
    Zdjęcia: 62
    Auto: Mam, często zmieniam!

    22 Lip 2020, 12:54

    Błąd nie zawsze się pojawia, ostatnio przejechałem ponad 100km i błędu nie było a hamowałem silnikiem. Wydaje mi się, że pojawiał się na drodze dwupasmowej i prędkość była większa i hamowanie silnikiem dłuższe. Nie miałem jeszcze sytuacji, że błąd pojawił się przy jeździe po mieście a tam też hamuję silnikiem.
    Niedzwiad1
    Obserwowany
     
    Posty: 2
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Raport: Fakty i Mity rynku samochodów używanych
      Rynek samochodów używanych w Polsce od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W 2024 roku zanotował znaczące ożywienie, osiągając najwyższy poziom aktywności od 2021 i wzrost o 31% w porównaniu do 2023. Wybór ...
      Instalacje gazowe V generacji
      Te instalacje LPG pozwalają na wtrysk gazu w fazie ciekłej do kolektora dolotowego (konieczność nawiercenia kolektora i montażu w nim wtryskiwaczy gazowych), bądź bezpośrednio do komór spalania za pośrednictwem wtryskiwaczy ...