samurajsj700 napisał(a):"Pocieszny" masz poczesci racje ale powiec szczerze czy jak ktos jezdzi duzo w terenie to LPG niszczy silnik.....
![Crying or Very sad :cry:]()
LPG zawsze niszczy silnik
![Wink :wink:]()
nie ważne czy w terenie czy nie dlatego tak ważne jest dobranie właściwej instalacji do danego silnika a niestety niewielu ludzi sie na tym zna
![Neutral :neutral:]()
a jak się zna to cena też nie jest zachęcająca
![Wink :wink:]()
ale za to dostajesz bezawaryjnie działająca instalacje i uśniech na stacji benz
![Mr. Green :mrgreen:]()
a wiadomo że silnik w terenie nie ma lekko a głowica podskoczy nawet bez instalacji, dlatego cały montarz i dostrajanie jest takie ważne, z drugiej strony zrobienie instalacji odpornej na wode to duże wyzwanie i nie każdy mu podoła
podam ci prosty przykład
300kkm temu zakłądałem do swojego 2.0i instalacje wszyscy mowili "paaanie to prsty silnik taka za 1500 spokojnie panu wystarczy bedzie git i tarara" pojechałęm do "pewnego Dziadziusia" który na silnikach zjadł zęby i powiedział ten silnik do gazowania OK ...ale...
i tu wypisał liste co, jakie, jakiej firmy i na dodatek powiedział poco takie "drogie" niektóre części a reszta czemu taka "badziewna" spytałem ale ok czemu nei założyć wszystkiego jednej firmy będzie przecież pasować lepiej do siebie.... usłyszałęm tylko dobry tekst "Błądzisz SYNU!! posłuchaj mądrzejszych" posłuchałem dałem do zrobienia według specyfikacji instalka mi wyszła 2200 (2 gen) wszyscy mowili a po co taka droga, tyle że po 300kkm i 6 latach auto jeździ dalej natym samym silniku, tej samej instalacji, w serwisie bywam raz na ruski rok na przegląd gdzie siędziwią że to jeszcze jeździ bo nie powinno
![Mr. Green :mrgreen:]()
auto lekko nie ma lata w firmie teraz nastukane ma 500kkm (tyle ma na liczniku ile razy był cofany nie wiadomo
![Mr. Green :mrgreen:]()
) ale dalej jest to jeden z najmniej awaryjnych samochodów w firmie
![Twisted Evil :twisted:]()