1 nie zmianiaj oleju, dolej a wymiana co 8000, wlewasz byle co odpowidające parametrami zaleceniom
2 pewnie zaczyna się odzywać największa bolączka DIDów
![Wink ;)]()
koło 2masowe
3 co do kontrolek sprawdź podciśnienia na napędach prawdopodobnie pospadały, jak miga znaczy że wajcha przełożona mechanizm nie koniecznie działa
4 można
![Laughing :lol:]()
nawet tu gdzieś jedną zamieściłem
![Cool :cool:]()
poszukaj w starych postach
5 jeśli rozrząd zaczyna się tłuc to się go wymienia, łańcuch się naciąga, ślizgi wyrabiają, sprawdzenie stanu nie jest filozofią
po kupnie powino się
zawsze wymienić oeje (wszystkie: silnik, skrzynia, reduktor, przedni i tylny most) wg specyfikacji, tylny most może mieć LSD wtedy musisz wlać specjalny olej badź olej+dodatek do LSD, płyn chłodniczy, sprawdzić a w zasadzie wymienić olej we wspomaganiu
![Wink :wink:]()