MixPlus

18 Maj 2011, 18:48

Witam
Kilka dni temu skończyła mi się umowa w mixplusie i już zablokowali mi konto,zawsze doładowywałem za 30zł jak miałem umowe,a teraz chciałem doładować za 5zl czy jak doładuje to będę mógł dzwonić i pisać sms przez cały miesiąc czy tylko przez 1-2 dni (chodzi o to czy będę mógł doładowywać za mniejszą kwote po umowie czy tylko za 30zł) ???
kamilo3773
Początkujący

Miejscowość: Kłodawa
Prawo jazdy: 05 05 2011
Auto: VW Polo 86c2f =D

18 Maj 2011, 19:04

po umowie możesz ladowac konto za ile chcesz możesz nawet całkowicie wyrzucić do toalety kartę sim
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

18 Maj 2011, 19:23

Zależy za ile doładujesz,ja mam fona z ery,umowa skończyła mi sie 2miesiące temu i cały czas musze ładować konto tak jak bym miał umowe czyli za 25zł.5zł nie przedłuża niestety ważności konta.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

18 Maj 2011, 20:30

Chce doładować za 5zł i jak by mi przedłużyło o miesiąc to git a jak nie to właśnie wywalam kartę do toalety.Dlatego się pytam bo szkoda mi 5zł wywalać w błoto :roll:
kamilo3773
Początkujący

18 Maj 2011, 20:59

Będziesz miał tylko przez 2 - 3 dni ważna po czym zablokują ci konto i jak do 7 dni nie doładujesz kasa ci przepadnie :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Czernichów/ Sląska