Młody klasyk SAAB 900 VS JAGUAR JX 300

23 Lip 2016, 14:18

Witam.

Rozważam zakup samochodu , bardzo chciałbym kupuć kupić coś klasycznego .

Budżet 18000 PLN
Cel.
Saab 900 1 generacji . Ale nie kabrio . silnik o mocy 140 min. Lub turbo no i w coupe .

Lub

Jaguar xj 300 lub 308 tu nie mam preferencji co do silnika . w sumie nie znam się po prostu .

Saaba sam naprawie i podoba mi się stylistyka . jaguara nie naprawie Ale podoba mi się luksus no i w obydwu przypadkach są to auta nietuzinkowe . może ktoś jeździł , użytkował obydwa i wypowie się co wybrać. Wiem że oba nie są z jednego segmentu Ale teraz tylko awaryjność lub zbyt mała suma prEznaczona na zakup przeważy na korzyść drugiego . pomóżcie
kriskris
Obserwowany

Prawo jazdy: 01 01 1999
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Motor
Silnik: Bestia
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2015

23 Lip 2016, 14:49

Miałeś już jakiegoś saaba i stąd pewność że poradzisz sobie z serwisem saaba? Osobiście gdy spotkałem takiego pacjenta to się poddałem, PITA :oops:
Dopamine
Aktywny

Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Elise k20z4 in progress
Silnik: K20Z4
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

23 Lip 2016, 15:00

Po wranglerze z 95 używanym w offroadzie i samodzielnych naprawach i modyfikacjach z czescią napraw na pewno sobie poradzę . ale mogę się mylić nie wykluczam . proszę bardziej o merytorykę niż sarkazm
kriskris
Obserwowany

Prawo jazdy: 01 01 1999
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Motor
Silnik: Bestia
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2015

23 Lip 2016, 15:05

Dopamine napisał(a):Miałeś już jakiegoś saaba i stąd pewność że poradzisz sobie z serwisem saaba? Osobiście gdy spotkałem takiego pacjenta to się poddałem, PITA :oops:

No widzisz, a mój mechanik już w latach 80-tych zaturbiał krokodyla na większą suszarkę, mimo, że z zawodu był ...rzeźnikiem :D Albo ktoś ma dryg do mechaniki albo udaje, że ma :)
Potem wykorzystał ten silnik i zeswapił Forda Granadę :naughty:
dzida