REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
czempion napisał(a):w teorii bmw jest szybsze o pol sekundy do paki ( 6.5s) od mercedesa, jak jest naprawde nie wiem nie jezdzilem ale pol sekundy to nie jest malo, ja bym tam bral teteke - 225KM, 4x4, tanie czesci z a3 czego chciec wiecej? wyglad kwestia gustu
szybki napisał(a):Zapomniałeś że szukamy auta uniwersalnego które nie będzie tylko do palenia gumy ale także do szybkiej jazdy. Itak jak możesz spalic laka w 325 bez problemu to już w kategorii dożnań nie jest tak różowo. Jeżeli jest dla Ciebie ok. to znaczy że masz super małe wymagania albo nigdy nie jechałeś czymś co ma inną charakterystykę niż R6.
A tak z drugiej strony to jak miałbym kupować autko do upalania, to po co e46 za 20k jak można wybierać i przebierać w e34 na które wydamy o wiele mniej i nie będzie szkoda przywalić w krawężnik. Tak więc sądzę że graniczne jest e46 328 a 325 nawet dźwiękiem podczas upalania jest śmieszne. Słychać że bida coś chce ale nie może
swider4 napisał(a):
Ok. Ale nie szukamy auta do palenia laka... Według mnie 325i do jazdy codziennej jest ok. A jak chcemy złożyć samochód sportowy to temat powinien nazywać się kompletnie inaczej. I uwierz mi jeździłem czymś innym niż R6... Poza tym od kiedy 328i/ci to nie r6???
Nie szukam auta do palenia gumy itp. szukam auta które podczas wyprzedzania nie byle jak, będzie wciekało w fotel;). Wczoraj widziałem e46 w Coupe na mieście, i przypadło mi do gustu, według mnie nie warto jest kupować e46 z mniejszym silnikiem gdyż spalanie waha się na niemal identycznym poziomie co 330, a koszty ubezpieczenia itp. są takie same jak 325, lub 328
swider4 napisał(a):- Toyota Celica TS ewentualnie Corolla TS;)
- Mitsubishi Eclipse 3G
- Audi TT Quattro
- Honda Prelude 2.0 Vtec
- Hyundai Coupe 2.7 V6
- Opel Astra Bertone 2.0T
swider4 napisał(a):tak, tylko zwróć uwagę na to że koszty 330, jak i 325 są niemal identyczne, a pod maską kryję się już dużo więcej, zarówno ceny takiego autka wahają się na podobnym poziomie
Vermin napisał(a):No ok. Przypominam tylko, że ja nie mówię że 328i czy 330i są złe/gorsze. Mówię że 325i wcale nie jest takim trupem jak kolega szybki to przedstawił, wiele samochodów może tylko pomarzyć o takich osiągach jakie ma 325i. Według mnie szukaj 325/328/330 i weź to które będzie w najlepszym stanie. Tyle...
szybki napisał(a):Ale kto Ci powiedział że jest trupem???
Chcesz być taki profi to zwróć uwagę na parametry silnika które decydują o charakterze jazdy i o odczuciach.
BMW e46 325 i 330 mają rzędowe silniki 6 cylindrowe i masę 1,5 tony, napęd RWD więc co potrzebujesz do sprawnego rozpędzania się, precyzyjnego zamiatania tyłem (nie głupkowatego palenia kapcia)??? Tylko mocy??? Bo jezeli tak to nawet 150KM starczy.
Potrzebujesz NIUTA!!! więc jeżeli 330 ma 300Nm a 325 240Nm to zgadnij co będzie lepiej nie tylko jechać ale i kopać w plecy Nm czy moc??? A czym precyzyjniej zrobisz boka Nm czy mocą??? a przy normalnym użytkowaniu co będziesz wykorzystywał Nm czy moc???
Zapomniałeś że 325 i 330 są to R6 które zazwyczaj lubią obroty i nie mają super Nm więc jeżeli za te same pieniądze mam 300Nm a nie 240Nm no to chyba różnica jest?????
Wiesz dlaczego ludzie kochają np: 3uz-fe z lexa (4,3 V8)???
ponieważ czujesz pier..lnięcie w plecy a czujesz to dzięki czemu....??? Bo jest od pyty niuta którego nie posiadają R6. E46 M3 w porównaniu do niuta zwykłego 3uz wypada śmiesznie.
E46 M3 ma 360Nm a 3uz 441Nm.
Vermin napisał(a):Mówię że 325i wcale nie jest takim trupem jak kolega szybki to przedstawił,
Vermin napisał(a): Ewentualnie wróć do tematu jak skończysz 15 lat i będziesz miał ważniejsze rzeczy do roboty niż tylko mądrzenie się na forum.
jiGsaw napisał(a):Kolega szybki ma ewidentne braki z fizyki z tego co widzę. Kolejny wyznawca niutonometra wielkiego. Jakoś mnie to nie dziwi jak widzę w jego sygnaturce 1.9 TDI...