Mocne drgania Kierownicy.

07 Lip 2011, 12:00

Witam, mam taki problem, gdy jadę z większa prędkością tak od 100 km/h delikatnie drży mi kierownica, a podczas hamowania drgania są bardzo mocne. Co może być przyczyną ? Krzywe tarcze, czy coś z zawieszeniem. Da się to jakoś samemu zweryfikować. W tym miesiącu krucho u mnie z kasą dlatego nie idę jeszcze do mechanika.Dzisiaj bylem na wyważaniu kuł, ale to prawie nic nie dało. Jak by ktoś coś podpowiedział to byłbym bardzo wdzięczny. Auto to Honda CiviC V 95 r 1,3.
lukaszr99
Nowicjusz

Miejscowość: Siedlce

07 Lip 2011, 12:30

tarcze i klocki do wymiany
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

08 Lip 2011, 11:14

Dzisiaj zostawiłam samochód w warsztacie, sworznie i końcówki drążków do wymiany w przednim zawieszaniu, jak nie pomoże to wezmę się za tarcze :( . Swoją drogą mechanik chce za to 250 zł, według was to dużo czy w miarę przestępna cena ? Pytam się bo jestem jeszcze zielony w tych sprawach, a chciałby mieć porównanie i wiedzieć czy następnym razem nie poszukać innego mechanika. Pozdrawia
lukaszr99
Nowicjusz

08 Lip 2011, 22:22

No i zawieszenie jest już w porządku, ale problem dalej ten sam, więc tak jak kolega seba145 pisał tarcze i klocki do wymiany ehhh :(
lukaszr99
Nowicjusz

10 Lip 2011, 08:58

Jak masz klkocki i tarcze dosyć grube to możesz pokusić się o przetoczenie tarcz (jeżeli zmieszczą się w minimalnej grubości).
arciasty
Stały forumowicz

Miejscowość: koluszki
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?