
"Po ponad półtora roku przygotowań nie mogę doczekać się startu Polo R WRC w rajdzie Monte Carlo i walki z rywalami” – wyznał Sébastien Ogier, zaangażowany przez Volkswagena w listopadzie 2011 roku, który w Rajdzie Monte Carlo czuje się jak w domu. Jego kolega z zespołu Jari-Matti Latvala, w tym roku trzeci w MŚ dodał: "Volkswagen jest dla mnie najlepszą opcją na drodze do osiągnięcia mojego osobistego celu: zdobycia tytułu mistrza świata. Zespół przekonał mnie do siebie determinacją i prawie rodzinnymi stosunkami, jakie w nim panują. Każdy daje z siebie wszystko, aby cały zespół odniósł sukces."

Od Rajdu Portugalii, czwartej imprezy w kalendarzu MŚ, Volkswagen planuje wystawienie trzeciego samochodu. Za kierownicą zasiądzie dwukrotny mistrz Intercontinental Rally Challenge (IRC), młody kierowca Volkswagena Andreas Mikkelsen (Norwegia, nowy pilot: Mikko Markkula, Finlandia). "Volkswagen jest zespołem wybitnie zorientowanym na cel, który podczas przygotowań do Rajdowych Mistrzostw Świata niesamowicie się rozwinął" – przyznał Mikkelsen. "Już podczas Dakaru zespół nie pozostawiał nic przypadkowi i wykazał swoje właściwe nastawienie do sportu motorowego. Mogę się tutaj jeszcze wiele nauczyć i w przyszłości wiele osiągnąć."
POLECAMY Volkswagen Polo R WRC - premiera w Monaco
Volkswagen zebrał zatem kadrę doświadczonych i ambitnych kierowców. 28-letni Ogier, 27-letni Latvala i 23-letni Mikkelsen są nie tylko jednymi z najmłodszych, lecz także przede wszystkim jednymi z najszybszych kierowców rajdowych.
źródło: Volkswagen