Mocne zespoły kierowców i pilotów na Rajdowe MŚ

11 Gru 2012, 15:10

W Rajdowych MŚ 2013 w zespole Volkswagena wystartują: Sébastien Ogier z pilotem Julienem Ingrassia (obaj z Francji) oraz Jari-Matti Latvala i jego pilot Miikka Anttila (obaj z Finlandii). Oba duety – Ogier i Ingrassia oraz Latvala i Anttila – będą w tym sezonie równouprawnionymi załogami, oba mają również na swoim koncie po siedem zwycięstw w rajdowych MŚ.

"Po ponad półtora roku przygotowań nie mogę doczekać się startu Polo R WRC w rajdzie Monte Carlo i walki z rywalami” – wyznał Sébastien Ogier, zaangażowany przez Volkswagena w listopadzie 2011 roku, który w Rajdzie Monte Carlo czuje się jak w domu. Jego kolega z zespołu Jari-Matti Latvala, w tym roku trzeci w MŚ dodał: "Volkswagen jest dla mnie najlepszą opcją na drodze do osiągnięcia mojego osobistego celu: zdobycia tytułu mistrza świata. Zespół przekonał mnie do siebie determinacją i prawie rodzinnymi stosunkami, jakie w nim panują. Każdy daje z siebie wszystko, aby cały zespół odniósł sukces."

Mocne zespoły kierowców i pilotów na Rajdowe MŚ

Od Rajdu Portugalii, czwartej imprezy w kalendarzu MŚ, Volkswagen planuje wystawienie trzeciego samochodu. Za kierownicą zasiądzie dwukrotny mistrz Intercontinental Rally Challenge (IRC), młody kierowca Volkswagena Andreas Mikkelsen (Norwegia, nowy pilot: Mikko Markkula, Finlandia). "Volkswagen jest zespołem wybitnie zorientowanym na cel, który podczas przygotowań do Rajdowych Mistrzostw Świata niesamowicie się rozwinął" – przyznał Mikkelsen. "Już podczas Dakaru zespół nie pozostawiał nic przypadkowi i wykazał swoje właściwe nastawienie do sportu motorowego. Mogę się tutaj jeszcze wiele nauczyć i w przyszłości wiele osiągnąć."

POLECAMY Volkswagen Polo R WRC - premiera w Monaco

Volkswagen zebrał zatem kadrę doświadczonych i ambitnych kierowców. 28-letni Ogier, 27-letni Latvala i 23-letni Mikkelsen są nie tylko jednymi z najmłodszych, lecz także przede wszystkim jednymi z najszybszych kierowców rajdowych.

źródło: Volkswagen
Redakcja
Forum Samochodowe
Redakcja
Redakcja
Awatar użytkownika
 
Posty: 3811
Zdjęcia: 13116
Prawo jazdy: 12 03 1998
Auto: Tesla Model Y

12 Sty 2013, 17:36

To fakt, że Niemcy jak do czegoś zabiorą się to robią to na maxa bez taryfy ulgowej. Jak już to porządnie.
Gufi
Aktywny
 
Posty: 290
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Avensis silnik 2.0 D-4D Powerboost
    Avensis 2.0 D-4D Powerboost rozwija moc 150 KM (o 26 KM więcej niż w przypadku wersji seryjnej) oraz moment obrotowy 350 Nm (w zakresie 1600-2800 obr./min., o 40 Nm wiecej niż w przypadku wersji seryjnej). Dzięki temu przyśpieszenie ...
    Dlaczego warto zadbać o dobrą widoczność podczas jazdy?
    Zwłaszcza jesienią kierowca powinien zadbać o czystość szyb oraz świateł w swoim samochodzie. To czas, gdy deszcze i mgła mogą negatywnie wpływać na widoczność, a w dodatku przy kiepskiej pogodzie auto łatwiej ulega zabrudzeniu. ...