Mocny (a tani w utrzymaniu?), automat, lpg. Do miasta.

09 Paź 2020, 06:17

Bardziej tutaj chodziło mi o modele i dane silniki, wybranie ''mniejszego zła''.
piotrlis
Nowicjusz
 
Posty: 26

09 Paź 2020, 08:56

BMW sobie odpuść bo ono pasuje do taniego w utrzymaniu jak garbaty do ściany. Ani X3, ani e90, ani e60 nie będzie bezproblemowe, a w dodatku benzyny na bezpośrednim wtrysku są wyjątkowo awaryjne.
Zdecydowanie wolałbym clk z tego porównania. Koszty może też nie będą niskie, ale jednak awarii powinno być mniej niż w bmw. Do tego w wersji 500 masz fajne v8 m113, nadające się pod lpg i ze starej, pancernej szkoły.
fcgetin
Początkujący
 
Posty: 193

09 Paź 2020, 18:57

Zdecydowanie wolałbym clk z tego porównania

Co sądzisz o 3.5 272KM. Jest "pancerny" i nadaje się do LPG?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
emk90
Nowicjusz
 
Posty: 24

09 Paź 2020, 20:30

Tak nawiasem auto z sinlikiem 5.0 i mocą 300+ jako auto na co dzień zima/deszcze sprawdzi się to w ogóle czy lepiej celować w coś innego? (mniejsza moc lub 4x4?)
piotrlis
Nowicjusz
 
Posty: 26

09 Paź 2020, 21:43

emk90 napisał(a):Co sądzisz o 3.5 272KM. Jest "pancerny" i nadaje się do LPG?

Ty tak na poważnie z tą pancernością?
Masz prostą zasadę modele mb z tym silnikiem będą tańsze o 10k.i żaden fan marki nie zbliży się do niego.
Koszt obrobienia silnika to przed liftem około 8k a fl około 12k. Do tego wcale nie ma dużo warsztatów które zrobią to z gwarancją.
Jak była mowa o clk to m113.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11050
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

10 Paź 2020, 07:28

Masz prostą zasadę modele mb z tym silnikiem będą tańsze o 10k.i żaden fan marki nie zbliży się do niego. Koszt obrobienia silnika to przed liftem około 8k a fl około 12k.

Co sądzisz o 320CDI 224KM. Warto się tym silnikiem zaintersować?
emk90
Nowicjusz
 
Posty: 24
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Grill Lexusa LS 500 to ręczna robota mistrzów takumi
    Stworzenie charakterystycznego grilla w kształcie klepsydry dla nowego Lexusa LS nie byłoby możliwe bez precyzji rąk wyjątkowych rzemieślników, którzy przekształcili produkt maszyny w dzieło sztuki. Wzór ...
    Tatra – nietypowa czeska ciężarówka
    Tatra – czeski producent samochodów ciężarowych słynie z niekonwencjonalnych rozwiązań technicznych, a jego pojazdy są synonimem mobilności w najtrudniejszych warunkach terenowych. Korzystając z zaproszenia, ...

10 Paź 2020, 07:56

emk90 napisał(a):Co sądzisz o 320CDI 224KM. Warto się tym silnikiem zaintersować?

Jak zadbany to ok.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11050
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

10 Paź 2020, 08:00

Nawet z przebiegiem 200-250 tyś będzie ok?
emk90
Nowicjusz
 
Posty: 24

10 Paź 2020, 08:13

emk90 napisał(a):Nawet z przebiegiem 200-250 tyś będzie ok?

Ale innych nie ma :D
Taki Przebieg mu nie groźny tylko gorzej z poprzednim właścicielem i jego zrozumieniem potrzeb serwisowych v6 diesel.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11050
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

10 Paź 2020, 10:17

Taki Przebieg mu nie groźny tylko gorzej z poprzednim właścicielem i jego zrozumieniem potrzeb serwisowych v6 diesel.

Jeżeli chodzi o serwisowanie to wielkiej różnicy między 2.2cdi w W203 a 3.0 w CLK nie będzie?
emk90
Nowicjusz
 
Posty: 24

10 Paź 2020, 11:18

A czy 2.2 to v6?
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

12 Paź 2020, 08:55

CLK będzie odpadać, przejechałem się tym wczoraj i tak jakoś...
Za duży chyba jestem do takiego typu aut. Szukałem W203 z silnikiem 3.2 ale praktycznie nie do dostania z tego co widzę na moment obecny. A nie ma też nic po 2004r. po podobno wtedy poprawili trochę blacharkę.
Czyli pozostaje mi ewentualnie ta Mazda 6 + zabezpieczyć antykorozyjnie i tyle w temacie?
Chyba, że ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
piotrlis
Nowicjusz
 
Posty: 26

12 Paź 2020, 09:09

Jaki masz w końcu budżet?
Pisałem Ci o lagunie 3 2.0t, możesz sprawdzić.
Albo w204 w benzynie też można dostać z początku produkcji za 35 tys.
fcgetin
Początkujący
 
Posty: 193

12 Paź 2020, 09:26

Popieram Lagunę. Jeśli 170KM to mało to bez problemu zrobisz tam program na ~205KM. Żadnych problemów z rdzą tam nie uświadczysz.
Mercedes też spoko, ale budżet trzeba mieć większy, żeby ogarnąć tam pakiet startowy i typowe usterki (łańcuch rozrządu, napinacz, sanki etc.).
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

12 Paź 2020, 10:33

Tak jak pisałem wcześniej w pierwszym poście budżet to 40000. Liczę tak 35000-40000 na auto maksymalnie. Pakiet startowy na lpg czy inne rzeczy liczę osobno. Czytałem właśnie na temat W204 jeśli chodzi o rdzewiejące sanki i 1.8 to problemy z rozrządem. Znajomy ma W204 ale wersję polifcie i szczerze powiedziawszy porównując do tego CLK to jakoś lepiej ''przestrzenniej'' mi się siedziało w CLK ale może to tylko złudzenie z różnic modelowych.
Laguna podoba mi się tylko w wersji coupe, wiem, że mocno wybrzydzam ale Renault mnie trochę do siebie zraził.
Jak pisałem wcześniej:

Siedziałem w Megance, pisałem w pierwszym poście. Za ciasno trochę tam dla mnie. Miałem 2 Meganki i strasznie nie lubię środkowych paneli w nich oraz braku jakichś sensownych schowków...W III już trochę lepiej ale i tak za ciasno dla mnie trochę (co jest śmieszne, bo w I i w II gen. mieściłem się bezproblemowo i wygodnie podróżowałem).


Mało Sedanów z sensownym wyposażeniem jest z tych Lagun, znalazłem fajną opcję:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Tylko, że w kombi. A taki typ auta jest mi kompletnie niepotrzebny, już nawet gabaryty auta wtedy większe, a takie mi niepotrzebne do miasta. Tym bardziej, że w większości poruszam się ja +1 czasem +2 osoby.
piotrlis
Nowicjusz
 
Posty: 26