Mocny sedan do 15 tysiaków

17 Kwi 2015, 09:28

Witam wszystkich .
W tym roku mam zamiar fundnąc sobie pierwsza fure od jakiegos miesiaca grzebie po necie i czytam z racji ze jestem totalnym laikiem chcialbym prosic o pomoc.
Po miesiacu buszowania mam w glowie 3 modele Mitsu galant 2.5/2.0 Bmw e46 silnik r6 obojetne jaka pojemność Saab 9-3 II 2.0t

Auto bedzie jezdzilo głównie po miescie spalanie nie gra roli bardziej interesuje mnie trwalość bo chcialbym je splacic zanim zdechnie ;]
Po rozmowie z wujaszkiem swojej dziewczyny mechanik z 30letnim doswiadczeniem kazal mi saaba z listy wywalic bo opel psuje sie itp (pracowal a aso opla :twisted: ) o mitsu mowil ze japonczyki trupy blacharskie ze gaz zaloze ale wtryski jak szpilki w japoncach ten gaz znosza raczej gorzej od silnikow bmw (gdybym chcial zakladac ) ze v6 naprawt drogie nie kazdy mechanik zrobi tak jak powinien itp raczej czarny scenariusz na mitsu pisal . BMW powiedzial zebym rozgladal sie wlasnie za ta marka sam jest szczesliwym posiadaczem e39 3.0d i mowi ze next tez bedzie beta . Obawiam sie tylko ze 15 kafli to malo na bete i zastanawiam sie czy mitsu za 10 kupic i dolozyc 5 na start doprowadzic blache do porządku i reszte podzespołów . no chyba ze panowie podsuniecie jakies inne modele ktore mnie zainteresuja
wujo88
Nowicjusz

Prawo jazdy: 04 01 2012
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: opel
Silnik: 1.2
Paliwo: Benzyna
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

17 Kwi 2015, 09:40

Kocham oldschoolowych wszystkowiedzących mechaników... :roll:
Nie słuchaj go, bo jego mentalność utknęła między PRL a zmianami ustrojowymi, czyli b.dawno. Galant to porządne i godne uwagi auto
wujo88 napisał(a):zastanawiam sie czy mitsu za 10 kupic i dolozyc 5 na start doprowadzic blache do porządku i reszte podzespołów
zastanawiam się, czy oprócz tego przypadku na inne auta masz zamiar przeznaczyć całą kwotę bez pozostawienia środków na niezbędne po zakupie wymiany eksploatacyjne :?:
mike
Moderator
Awatar użytkownika