Mógłby ktoś spojrzeć na to ogłoszenie? (Ford Mondeo MK4)

11 Lut 2017, 10:43

Witam, ostatnio poszukuję auta i spodobało mi się jedno ogłoszenie.
Czy ktoś bardziej "ogarnięty" mógłby spojrzeć na to swoim doświadczonym okiem? Samochód ma rok produkcji 2010, a do tej pory ma niby tylko 60 tyś na liczniku, nie znam się ale wydaję mi się to dość dziwnę.
Chodzi mi o to ogłoszenie: [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Z góry dziękuję za każde sugestię.
Pozdrawiam.
destropowea
Nowicjusz

Auto: nie mam

11 Lut 2017, 11:20

Dziwne czy nie dziwne, możliwe
Masz auto od pierwszego właściciela, który udostępnił na start wszystkie informacje żeby można było zweryfikować historię.
Masz VIN, wystarczy wziąć telefon w łapę i sprawdzić co aso może powiedzieć o tym egzemplarzu
Możliwe, że maska z jednej strony leży niżej ale zdjęcia są jakie są + czarny lakier
IMO jeśli silnik Ci wystarczy to bardzo fajna opcja
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

11 Lut 2017, 11:29

Dziękuję za odpowiedź.
Jestem dosyć zielony w tych sprawach, wpisywałem tutaj numer VIN i reszte i nie wyszukało mi dosłownie nic (https://historiapojazdu.gov.pl/).
Czyli po prostu zadzownić do ASO i dopytać o autko?
A jak stoi cenowo taki egzemplarz? Wydaję mi się, że w miarę się opłaca.
destropowea
Nowicjusz

11 Lut 2017, 11:45

Silnik raczej do focusa niż mondeo i stąd za wiele takich egzemplarzy na rynku nie ma = nie ma z czym porównać ceny. IMO, jeśli całe info z ogłoszenia jest prawda to warto

Czyli po prostu zadzownić do ASO i dopytać o autko?

Tak.
Albo znaleźć osobę, która ma dostęp do baz
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

11 Lut 2017, 11:51

Jak najbardziej zadzwonić do ASO. Auto z takim przebiegiem powinno mieć jakąkolwiek historię i możesz porównać przebieg z datami, w których przechodziło przeglądy.