Moj pierwszy offroad

20 Cze 2009, 14:16

Witam.

Jestem zainteresowany kupnem samochodu który posłuży mi do offroadu oraz do normalnej jazdy po asfalcie. Jestem raczej laikiem jeżeli chodzi o samochody terenowe wiec potrzebuje waszej pomocy. Mam do dyspozycji około 20tyś i chciałem kupić niewielka terenówkę która nie będzie smokiem na paliwo i nie będzie zbyt awaryjna. nie musi to być także terenowka do rasowego offu, nie będę nią raczej jeździć w metrowych błotach ale chciałbym żeby dzielnie dawała sobie rade w terenie. Rozmyślałem już nad kilkoma autkami ale nie wiem czy są one dobrymi kandydatami a mianowicie:
-Jeep Wrangler bardzo mi się podoba tylko nie wiem czy I czy II zależy jak z kasa będzie.
-Suzuki Jimny ale wydaje mi sie że jest to terenówka bardziej dla kobiet(nie urażając nikogo - mogę się mylić).
-Suzuki Vitara ale nie za bardzo mi się podoba (przód)

A i chciałem spytać czy np taki wrangler z np 1990r. to tzn rdzewus czy może one maja jakiś ocynk czy coś?

Nie wiem czy są jeszcze jakieś inne godne polecenia małe terenówki, więc proszę o pomoc w doradzeniu jaki najlepszy i jaka ma to być wersja silnikowa może też rocznik.

Z góry dziękuje za pomoc.
Azure
Nowicjusz

Miejscowość: Gdynia

20 Cze 2009, 20:12

po 1 jeżeli już to poszperaj na forum bo zylion razy było co gdzie i jak

po 2 jak kupujesz coś do śmigania normalnie to wg mnie fajnie jakby to było jaknajmłodsze w jaknajlepszym stanie więc odrazu bym sobie strucla wranglera odpuścił, zastanowił się nad vitarką, jimnikiem ( twrdziele tym też popylają )
kupuj za tyle kasy żeby ci zostało na podstawowe naprawy i awarie, chyba że już to uwzględniłeś
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...
Wezyrro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wałbrzych/Wrocław

20 Cze 2009, 20:24

disco kup !..... nie żebym był subiektywny hyhyhyhy :mrgreen: :wink:
Awatar użytkownika

Miejscowość: śląsk

20 Cze 2009, 22:48