Mój pierwszy samochód - małe dwuosobowe auto

20 Maj 2009, 01:24

Witam wszystkich. Mam zamiar za kilka miesięcy kupić swój pierwszy samochód, jeszcze nie mam prawka i jestem trochę zielony w temacie. Chciałbym abyście podali mi propozycje samochodów które najbardziej pasują do moich wymagań.
Szukam jakiegoś małego, dwuosobowego (ale nie koniecznie), taniego (również w utrzymaniu), ładnego (podobają mi się samochody w stylu Alfa Romeo GTV II albo Opel Calibra) samochodu który w sam raz nadaje się dla młodego początkującego kierowcy. Zależy mi oczywiście też aby nie prześcigały mnie babcie na wózkach inwalidzkich, ale myślę że 200 km/h to była by dla mnie prędkość jakiej raczej bym nie przekraczał, a nawet zbliżał się do niej raz na rok, jednakże przyspieszenie jest dla mnie istotne. Jednym słowem: małe, tanie, sportowe autko.
Czekam na wasze luźne sugestie, mam jeszcze sporo czasu do namysłu, na razie tak się tylko rozglądam:) Pzdr.
Jaro9219

20 Maj 2009, 02:01

Po pierwsze nie masz prawka, po drugie jak je zdasz to nie będziesz umiał jeździć.

Alfy mają za mocne silniki dla Ciebie, poza tym byś kupił najtańszy z ofert który by się rozleciał. Calibra kojarzy się.. jak się kojarzy i nie jest to udany samochód.

Ja ze swojej strony mogę polecić bardzo dobry i mało awaryjny samochodzik: Rover 214.

Zdjęcie

Jak masz więcej gotówki tj. koło 20k i więcej to coś innego by się przydało. Jednak DO 10k zł Rover dla kogoś kto nie umie jeździć jest dobry.
<b>don't stop tryin'
one day you
you will flyin'
qki007
Stały forumowicz

Zdjęcia: 9
Miejscowość: Zamość

20 Maj 2009, 08:05

Rover zbytnio nie przypomina sportowej sylwetki-no chyba ze chodzi o wersje Coupe albo 216 GTI.Ja polecam Tigre chociaz nie ma ona bardzo dorych osiagow
Honda Civic V 1.5 101 KM-93'
Renault Safrane 2.0 12V 132 KM-94'
Rover 218 TD 1.8 88 KM-94'
Rover 216 GTi 122 KM-93'
Obecnie Rover 600 SDi 2.0 105 KM
Pawkaz
Aktywny
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: 7tys. km