Moje pierwsze autko

15 Paź 2012, 17:50

Czesc:)
Chciałam kupić auto tak do 10tys. zł. Myślałam by była to skoda fabia. Mam określone parametry. Wiem że cięzko jest kupić coś dobrego,a auto chce przerobić na gaz sekwencyjny(musze się zmieścić w 10tys. zł). Chodzi mi dokładnie rok minimum 2000, pojemność silnika max 1,8(najlepiej 1,2-1,4), hatchbak. Przejechane km max 150tys. kolor srebrny bądź czerwiń, 5 drzwiowy i oczywiście z wielkopolski. Myślałam nad tymi autami [link do oferty na Allegro wygasł] [link do oferty na Allegro wygasł]
Nie znam się na autach za bardzo, nie wiem czy akurat te były "bite". Może doradzicie coś innego z tymi parametrami i co sądzicie o tych?
malina6262
Nowicjusz

Prawo jazdy: 25 08 2008
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Opel Corsa C
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2001

15 Paź 2012, 18:41

Ale masz wymagania :shock: wogóle powodzenia w szukaniu przyzwoitej Fabii za 7-8tys.zł bo tyle Ci zostanie na auto,czasami może być ciężko kupić coś za 10tys.zł..

Moje propozycje,już konkretne linki:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
TFSI
Stały forumowicz

Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

15 Paź 2012, 19:19

a dziękuje jak nic nie znajde to kupie seicento :oops:
a co do propozycji:
punto, hyundai - odpada kompletnie nie podoba mi sie wizualnie
renault - nigdy w życiu wizualnie też odpada
peugeot 206 idelanie trafiony w mój gust, nawet bym się na niego skusiła:) tylko że przebieg kompletnie nie pasuje na pewno cofnięty :no:
malina6262
Nowicjusz

15 Paź 2012, 19:58

Haha szukasz auta z przebiegiem do 150tys.km,większośc aut ten przebieg ma już dawno za sobą a dla Ciebie 50tys.km jest cofnięte?Moim zdaniem przebieg może być oryginalny,gdyż kierownica nie jest wytarta.
TFSI
Stały forumowicz

15 Paź 2012, 20:20

A co to za problem kierownicę wymienić. Trzeba auto całe przejrzeć, obejrzeć dokładnie wnętrze, zobaczyć jak zużyty jest silnik itd.