Nie mogę nigdzie wygrzebać z jaką siłą dokręcać wałek rozrządu i panewki na wale jak i na korbach, posiada ktoś takie info Silnik Suzuki GV 2.0 TD 87 koni, występował też w Mazdach
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kiedyś szukałem też informacji jak to wygląda i rozmawiałem z paroma osobami które czasem robią takie wymiany i powiedziały, że jak jest problem ze znalezieniem informacji o dokręcaniu to stosują metodę dwu etapową przy panewkach głównych 20Nm + 70 stopni przy nowych nakrętkach, a przy korbowodowych trzy etapy 5Nm -> 20Nm -> 70 stopni i że się sprawdza. Ale czy faktycznie tak jest tego nie wiem.
Technologie przyszłości w pojazdach koncepcyjnych Toyoty Na Salonie Samochodowym w Genewie Toyota zaprezentuje swój najnowszy samochód koncepcyjny i-TRIL Concept. Pojazd posłuży do zademonstrowania ostatnich osiągnięć technologicznych marki, które jej zdaniem ...
Bezpieczna jazda w nocy Jazda w nocy poza obszarem zabudowanym jest bardziej niebezpieczna i trudniejsza niż za dnia. Podstawowym powodem jest ograniczony zasięg widzenia drogi, przeszkód oraz innych uczestników ruchu drogowego. "W ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.