Mondeo mk3

05 Wrz 2009, 12:29

Witam! mam pytania odnośnie mondeo 3 generacji, Interesuje mnie silnik 2,0 diesel 136KM lub 145 konny benzyniak. Chciał bym żebyście napisali wszystko o awaryjności tego modelu na co zwracać uwagę itd.
Chomik90
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 776
Miejscowość: Łowicz
Prawo jazdy: 26 06 2008
Auto: BMW
Silnik: 2.0 d 136km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

05 Wrz 2009, 14:58

Czy chodzi o model Mk3 II generacji czy model najnowszy Mk4 III generacji?!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8565
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

07 Wrz 2009, 23:23

Chodzi mi o 3 generacje
Chomik90
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 776
Miejscowość: Łowicz
Prawo jazdy: 26 06 2008
Auto: BMW
Silnik: 2.0 d 136km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

13 Wrz 2009, 12:04

To autko jest zbyt młode ,dlatego nie można jeszcze zabierać się za próby oceniania jego trwałości i niezawodności,ja myślę że Ford w tym modelu zlikwidował szereg niedomagań trapiących poprzednika ,autka na 5 z minusem.Diesle trapiła wrażliwość na jakość paliwa,Ford sam sobie strzelił w piętę stosując zbyt wyrafinowaną precyzję układu wtryskowego,nawet niewielki opiłek potrafił zablokować wtryskiwacz.Przed zakupem należy dobrze sprawdzić układ wtryskowy i stosować paliwo tylko najwyższej jakości i co ważne nie eksploatować auta na 100% jego możliwości.Benzynowe silniki to udane konstrukcje przy czym ta jednostka 2 litrowa 145 konna jest najbardziej godna polecenia(trasa 5.8 l 100 km),niestety Ford kategorycznie odradza montaż instalacji LPG w swych silnikach benzynowych.Autko już w kilku oglądanych przeze mnie porównań z rywalami wygrywa :!: Okazuje się największym sukcesem w swej klasie,wyżej oceniane jak Mercedes C kl. droższy o całe 40 tyś .zł :shock: Wygrywa w kategoriach sedan,Liftback oraz kombi,według ekspertów to najlepszy samochód w swej klasie,no ale cóż to jest tylko Ford ,który jest g.. wort :lol: Piękny samochód do tego,ja wybrałbym benzynkę ,regeneracja wtryskiwaczy to wydatek ok.2000 zł(diesle),koła dwu masowe koszt z wymianą ok.3 tyś zł przy przebiegu 80-120 kkm,turbina koszt ok.2500 zł.Polecam benzynkę,która jest mocniejsza ,pali na trasie trochę ponad litr więcej i w rezultacie w ogolnych kosztach eksploatacji daje większe oszczędności .
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8565
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

13 Wrz 2009, 14:51

Dzięki wielkie za pomoc, jeszcze myślę o seacie toledo lub leonie, ale raczej zdecyduje się na mondeo.
Chomik90
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 776
Miejscowość: Łowicz
Prawo jazdy: 26 06 2008
Auto: BMW
Silnik: 2.0 d 136km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

13 Wrz 2009, 15:38

Cóż, zawsze należy wybierać to co jest w danej chwili najlepsze,niezależni eksperci oceniając Mondeo orzekają zgodnie bez jakiegokolwiek spierania się czy bez nieporozumień,Mondeo oferuje w swej klasie najwięcej,należy pamiętać ,ze pokonało rywali nie byle jakich,za ten ostatni model Mondeo Fordowi należy się szczególne uznanie i szacunek ,cóż nawet Mazda nieśmiało wyciągnęła dłoń po pomoc technologiczną(płyty podłogowe,zawieszenia).
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8565
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kalkulator momentu obrotowego
    Jednostką stosowaną w samochodach do określenia momentu obrotowego jest Nm (niutonometr). Moment obrotowy zaś jest podstawowym parametrem, który charakteryzuje osiągi silnika spalinowego.