Mondeo Mk4 kombi czy...?

16 Lut 2017, 18:24

Witam, założyłam konto na tym forum ponieważ potrzebuję porady, pomocy. Planujemy z mężem kupić jakieś rodzinne kombi do ok. 32000, pieniądze pożyczone i z wielkim potem uciułane więc muszą być mądrze wydane. Na początku bardzo się nastawiliśmy na Forda Mondeo Mk4 kombi z silnikiem 2,0 w benzynie, ale im więcej czytamy tym bardziej nas przerażają historie na temat tego modelu, cofanie liczników, podrabianie papierów, wiem że często to są samochody, które jeździły we flotach. Nie mamy nikogo znajomego kto mógłby nam pomóc w kupnie, boję się że szybko wpadniemy w sidła sprytnych handlarzy a później będziemy się motać z samochodem, w którym ciągle się coś psuje.
Mnie w oko wpadł jeszcze Peugeot 508 kombi w dieslu ale jestem laikiem jeśli chodzi o samochody, patrzę na to co ładne.
Bardzo proszę o poradę, na co zwracać uwagę? Gdzie szukać? Jeśli nie Ford to co w takiej cenie byłoby dobrą opcją?
Dodam, że jesteśmy rodziną 2+2+pies. Pozdrawiam
terranova
Nowicjusz

Zdjęcia: 8
Auto: Ford Focus

16 Lut 2017, 19:58

Z każdym używanym autem będą podobne problemy - ale bardziej niż przebiegu bałbym się auta zaniedbanego. W aucie z PL (poflotowym) przynajmniej pojedziesz do ASO i dowiesz się co było robione. Jeśli chodzi o auta ściągnięte z DE to książki są podrobione i nigdzie tego nie zweryfikujesz. Na benzynowe Mondeo Mk4 32 tys. wystaczą. Na 508 - nie.

Możesz jeszcze zerknąć na:
Renault Laguna Mk3 (niestety auto mniej przestronne od Mondeo)
Citroen C5 III
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

16 Lut 2017, 20:04

"...ale im więcej czytamy tym bardziej nas przerażają historie na temat tego modelu, cofanie liczników, podrabianie papierów," - to dotyczy wszystkich aut sprowadzonych z zagramanicy nie tylko Forda.