Tu masz opis który przetłumaczyłem. Znaleziony na jednym z zagranicznych for. Mam nadzieję że się przyda
Pamiętaj że robisz wszystkie przeróbki na własne ryzyko więc trzeba myśleć nawet jeżeli mamy jakiś opis.
Etap 1Wyjmujemy seryjne kratki z deski rozdzielczej. W tym celu potrzebujemy twardego drutu. Na jego końcu robimy mały haczyk. Tak przygotowane haczki wkładamy do kratki i zaczepiamy o krawędzie i wyszarpujemy. Musimy w to włożyć sporo siły, bo naprawdę mocno siedzą.
Etap 2Zabieramy się za demontaż części kokpitu. Zacznijmy od strony pasażera. Zdejmujemy osłonę. Odkręcamy śruby zaznaczone na czerwono oraz odpinamy kostkę.
Etap 3Pod schowkiem, z lewej strony jest jedna śruba, którą należy odkręcić. Otwieramy schowek. U góry odkręcamy 4 śruby. Cały schowek powinien wyjść do dołu.
Etap 4Teraz strona kierowcy. Postępujemy analogicznie jak w kroku drugim. Zdejmujemy osłonę bezpieczników, odkręcamy wszystkie śruby (2 nad pedałami, 1 w małym schowku nad lewym kolanem). Całą osłonę wyszarpujemy z zaczepów i mamy ją już w rękach.
Etap 5Przygotowujemy otwory na przewody. Ja posłużyłem się lutownicą. Przeciągamy przewody i podłączamy do kratki.
Etap 6Tak samo robimy ze środkową oraz lewą boczną kratką. Przewody przeciągamy w okolicę włącznika świateł i regulacji intensywności podświetlenia. Zanim zaciśniemy kratki w deskę rozdzielczą warto sprawdzić czy świecą. Najprościej wyjąć lampkę z oświetlenia drzwi tzn odpiąć kostkę i przyłożyć kabelki. Jeśli wszystko jest w porządku, jedziemy dalej.
Etap 7Przewody łączymy tak: pod przewód szaro-niebieski (drugi od góry w tej kostce zaznaczonej na czerwono) podpinamy Plus (przewód czerwony od kratek). Natomiast czarny przewód od kratek łączymy z masą, co również zaznaczyłem na zdjęciu.
Teraz pozostaje nam skręcić wszystko i cieszyć się świecącymi kratkami