Muzyka w samochodzie

13 Maj 2013, 19:25

Hej,
otóż mam taki problem, że kupiłem sobie mazde 626 w której jest radyjko bez wejścia na usb. Czy muszę kupić nowe radio z takim wejściem, czy wystarczy, że kupię transmiter usb? No właśnie, co do tego transmitera - słyszałem że jakość muzyki nie jest zbyt wysoka. Czy to prawda?
No i kolejna kwestia, to jak poprawić ogólnie jakość muzy w samochodzie? Nie chodzi mi a jakąś wielką tubę w bagażniku, łupanka na cały ogień i jest szpan na dzielni:D Mówię raczej o dobrej jakości muzyki we wnętrzu samochodu.. jakieś dodatkowe głośniki? Coś w tym rodzaju? Chcę zaznaczyć, że samochód jest całkiem przyzwoicie wygłuszony. I czy dam jakoś radę to wszystko podłączyć? Nie znam się za bardzo na takich rzeczach..
baklazan
Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 08 1994
Auto: brak

14 Maj 2013, 08:44

Wiesz co co do transmitera to jest całkiem ok. Sam używam transmitera firmy Peiying (http://www.peiying.pl) nie wiem co prawda czy ten model jest jeszcze w produkcji ale na pewno znajdziesz coś dla siebie. Cena jest odpowiednia do jakości. Trzeba przyznać że słaba jakość w przypadku transmiterów jest gównie gdy źródło dźwięku (telefon, mp3) podłączy się przy pomocy złącza Jack zarówno 3,5mm jak i 2,5mm. Przy podłączeniu przez USB jest całkiem dobra jakoś. Najlepiej jest zgrać muzyką na kartę pamięci, oczywiście gdy transmiter wyposażony jest w slot na kartę. Zapewnia to najwyższą jakość dźwięku ponieważ nie wykorzystuje się żadnych przewodów do łączenia źródła dźwięku z transmiterem. Właśnie te przewody obniżają jakość dźwięku.