30 Maj 2007, 20:39
Profesjonalna konserwacja podwozia wymaga specjalistycznego sprzętu, ale każdy kierowca powinien we własnym zakresie umyć po zimie nadkola i progi. Myjnie samochodowe oferują taką usługę, jednak automatyczne urządzenia pozwalają tylko na umycie podwozia z grubsza, a przecież dotrzeć trzeba do zakamarków, gdzie sól czyni zwykle największe spustoszenia.
Po solidnym umyciu podwozia należy dokonać dokładnego przeglądu stanu podwozia i w razie potrzeby zlecić powleczenie go środkiem konserwującym. Przedtem trzeba odstawić umyte auto na przynajmniej dwa dni, aż całkowicie wyschnie.
W zależności od konsystencji preparatu zewnętrzne powierzchnie są natryskiwane pistoletem lub powlekane ręcznie. Natomiast do konserwacji przekrojów zamkniętych wykorzystuje się specjalistyczny sprzęt, którym wtryskuje się pod wysokim ciśnieniem preparaty antykorozyjne. Każdy samochód ma specjalne otwory technologiczne w zamkniętych profilach(nie wiem gdzie sa w twoim samochodzie), którymi można dotrzeć do ich wnętrza. Wykorzystuje się w tym celu długie dysze pistoletu, które wprowadza się do otworów technologicznych. Obracająca się na końcu dyszy głowica rozprowadza preparat, docierając do zakamarków konserwowanej przestrzeni.
3l nie wystarczy Ci.
Mozna probowac oczywscic ogolnie samochodzik ,ale lepiej zakamarki oddac w rece fachowca ...
Nie maluj miejsc ktore sa głeboko pod podwoziem tam potrzeba środków specjalistycznych...
Nie ma czegoś takiego jak bardziej się mniej przyłozyc tam gdziesie mniej przyłozysz szybciej znowu zardzewieje -.- więc w kazdym momencie musisz sie maksymalnie przykładać
It's nice to be important but is more important to be nice