Na pełnym baku dłużej odpala...

11 Kwi 2012, 17:50

Czy ktoś z Państwa orientuje się z czego może wynikać taki objaw, że przy pełnym baku muszę dłużej kręcić rozrusznikiem by odpalić zimny silnik? Pisząc "dłużej" mam na myśli jakieś 10, nawet 15 obrotów rozrusznika i... im mniej paliwa w baku, tym mniej kręcenia. Od jakieś 1/3 baku odpala już na przysłowiowe dotknięcie, ledwie jeden obrót rozrusznika i już. Auto mam ponad 3 lata - od samego początku tak było. Czy to jest normalne? Honda Civic Coupe Ej6 D16Y7.
Myszkin
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: HONDA Civic Coupe Ej6 D16Y7

11 Kwi 2012, 18:56

Spróbuj odkręcić korek od baku, może odpowietrzenie nie jest drożne
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Miejscowość: znikąd

11 Kwi 2012, 19:04

Niezła myśl!
Wypróbuję ten sposób i dam znać czy podziałało.
Dzięki.
Myszkin
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: HONDA Civic Coupe Ej6 D16Y7

11 Kwi 2012, 22:14

Na próbę odłącz od kolektora ssącego przewód odpowietrzający zbiornik paliwa i zatkaj króciec.
Przewód ten łączy poprzez elektrozawór i filtr z węglem aktywnym kolektor ssący ze zbiornikiem.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wszystkie SUV-y Lexusa: nie tylko hybrydy
    Lexus to jedyna marka w segmencie premium oferująca aż pięć modeli SUV-ów, dostosowanych do potrzeb każdego użytkownika - w tym aż cztery z oszczędnym napędem hybrydowym. Najnowszym i najmniejszym w tej gamie jest ...
    Kalkulatory motoryzacyjne
    Kalkulatory dla każdego kierowcy w których sprawdzisz i porównasz rozmiary opon, dobierzesz odpowiedni ich zamiennik, obliczysz ET felgi, dobierzesz rozmiar opony do felgi i felgę do opony, obliczysz średnią ...