Na studencką kieszeń za ok. 10 tys

15 Wrz 2012, 16:33

Witam.
Jestem w trakcie poszukiwania samochodu i dlatego pozwoliłem sobie napisac na forum.
Przejrzałem wiele ogłoszeń na otomoto, przeczytałem wiele postów na tym forum ale ciągle mam spory mętlik w głowie.
Coś niecoś na temat samochodó wiem, ale większośc tylko od innych. Sam jeździłem głównie małymi samochodami klasy B. Prawo jazdy mam krótko, więc jeszcze nie mam za dużego doświadczenia.
Mam do Was kilka pytań:
1) Czy jest duża różnica w komforcie jazdy między samochodami klasy B i C?
Dodam, że będę poruszał się mniej więcej pół na pół miasto - trasa (ok. 20 tys km rocznie)
2) Czy przy dzisiejszych cenach paliw warto szukac samochodu z silnikiem diesla?
Na jakie wyposażenie warto patrzec przy zakupie? Chciałbym ABS, wspomaganie kierownicy i klimę. Czy jest coś jeszcze co w dzisiejszych czasach samochód miec powinien?

Aktualnie byłbym za Renault Clio II lub Oplem Corsą C.
Pozdrawiam
pemek
Nowicjusz

Auto: Nie mam

15 Wrz 2012, 21:55

a poleciłbym Ci Astrę H silnik 20 DTI 100Km lub 18 benzyna 115/125KM
Jeżeli dojeżdzasz te 20km szukaj coś z kompaktów a nie aut małych tzw. miejskich
Moim zdaniem do wyposażenia dolicz jeszcze el.szyby i lusterka oraz poduchy
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

16 Wrz 2012, 13:46

Za 10 tys będzie ciężko znaleźć zadbaną Astrę z 2.0 dti. Moim zdaniem lepiej szukać 1.7 dti zdecydowanie mniej problematyczny silnik, jedyną wadą jest moc wynosząca tylko 75KM, ale da się tym jeździć nawet w trasie :)
mazur93
Początkujący

Zdjęcia: 3
Prawo jazdy: 05 12 2011
Auto: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

16 Wrz 2012, 19:17

No ale zawsze zostaje jeszcze bezyna jest mocna i bedzie sie dobrze zbierac
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne