Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Lepiej szukać wersji poprawionej EA211 w której usunięto sporo bolączek z pierwszej wersji. W EA111 głównie to nie pobór oleju był problemem, a m.in. łańcuchem rozrządu i całym jego osprzętem gdzie szybko ulegały zużyciu ślizgi i sam łańcuch potrafił się rozciągać nadmiernie nawet przy spokojnej eksploatacji idąc dalej problemy potrafił sprawiać wariator zmiennych faz rozrządu, a dodatkowo czasem dawały o sobie znać wtryskiwacze. Nikt wtedy nie myślał o częstszych zmianach oleju bo serwis zalecał je co 30tkm, a to stanowczo za dużo.Beks napisał(a): z rodziny EA111, najczęstszym modelem dotkniętym problemem nadmiernego zużycia oleju był 1.4 TSI.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN