
Tytuł "Team of the Year" za osiągnięcia w zakresie designu na trzech kontynentach globu zdobył zespół projektantów pod kierownictwem Petera Schreyera, Prezydenta ds. Designu i Głównego Stylisty (CDO) Kia Motors Corporation i Hyundai Motor Group. Kia Motors prowadzi obecnie studia i atelier designu w Korei, Kalifornii (USA) oraz Niemczech.

Dwie kolejne nagrody przypadły już pojazdom z logo Kia. Zaprezentowany jeszcze na genewskim Salonie Samochodowym 2013, sportowy samochód koncepcyjny segmentu B Kia Provo nagrodzony został wyróżnieniem "Best of Best" (Po prostu najlepszy) w kategorii "Concept" (pojazdów prototypowych). Kultowy SUV klasy kompaktowej Kia Soul drugiej generacji – zyskał laur „Zwycięzcy” w kategorii Exterior Volume Brand (Marki o największej w klasie objętości nadwozia). Uroczystość wręczenia nagród odbyła w salach recepcyjnych paryskiego Mondial de l’Automobile 2014.
"Skala dokonań Petera Schreyera i jego międzynarodowego teamu projektowego podczas kilku ostatnich lat nie ulega żadnej wątpliwości" czytamy w oświadczeniu jury, uzasadniającym przyznanie nagrody specjalnej "Team of the Year" – "W tak nasyconej twórczo przestrzeni możliwości formalnych dla image Kia, team ten zaproponował rzeczywiście unikalny design markowy, który znakomicie wyróżnia się ‘z tłumu’ nabierając wszelkich cech niepowtarzalności."
Peter Schreyer skomentował to w sposób następujący: "Ten potrójny triumf to fantastyczny dowód uznania działalności naszego teamu projektowego, który dobrze zapracował na swój sukces. Te nagrody są dla mnie powodem wielkiej satysfakcji osobistej lecz także i dumy z osiągnięć mojego zespołu."
"Najwyższej klasy design w motoryzacji nie ma w sobie nic z przypadku, to efekt ciągłego procesu, opartego na osobistej pasji i dbałości o każdy szczegół. Tylko otwartość na wymianę idei oraz akceptacja niezależnej myśli tworzy klucz do prawdziwej kreatywności. Jej najważniejszym elementem jest ‘duch pracy zespołowej’ (team spirit), który potrafi sprowadzić nawet do zera istniejące różnice geograficzne czy kulturowe. Team designerów Kia składa się z osób przynajmniej 20 narodowości, języków i kultur, lecz udziałem każdej z nich jest pełna pasji motywacja stworzenia czegoś niepowtarzalnego dla marki Kia."
źródło: Kia