

Ian Robertston, Redaktor Naczelny, Diesel Car: "Dzięki hybrydowej technologii napędowej typu plug-in Mitsubishi Outlander PHEV to jeden z najważniejszych modeli 2014 roku. Samochód oferuje przestronne wnętrze, zdolne pomieścić 5 dorosłych osób wraz z bagażem i, co najlepsze, kosztuje tyle samo co konwencjonalna wersja wysokoprężna." (dzięki przywilejom podatkowym dla aut niskoemisyjnych w Wielkiej Brytanii).
Lance Bradley, Dyrektor Zarządzający, Mitsubishi Motors UK: "Mitsubishi Outlander PHEV różni się znacznie od innych modeli hybrydowych na rynku i dlatego niezwykle cieszy nas fakt, że w zaledwie kilka tygodni po debiucie na Wyspach otrzymał wyróżnienie tak prestiżowego czasopisma, jakim jest Diesel Car. Posiadanie w swej ofercie modelu hybrydowego typu plug-in, który jako pierwszy na rynku brytyjskim oferuje napęd na cztery koła, zasięg 52 kilometrów w trybie elektrycznym oraz poziom emisji o wartości 44 g/km, plasuje firmę Mitsubishi w czołówce nowej ery przemysłu motoryzacyjnego."
W przeciwieństwie do konwencjonalnych modeli hybrydowych, Mitsubishi Outlander PHEV oferuje w trybie elektrycznym bardzo przyzwoity zasięg nawet przy jeździe z prędkościami przekraczającymi 110 km/h. Samochód w pełni zaspokaja dzienne potrzeby transportowe przeciętnego mieszkańca Wysp i Europy, bowiem oferuje zasięg 52 kilometrów w trybie elektrycznym, czyli bez użycia kropli paliwa.
POLECAMY Mitsubishi Outlander PHEV w rajdzie cross country
Dzięki zestawieniu mocnych silników elektrycznych oraz jednostki benzynowej, układ napędowy Outlandera wyróżnia się wysoką dynamiką i kulturą pracy, oraz nie emituje nadmiernego hałasu. Pojazd wydziela do atmosfery zaledwie 44 g CO2 na kilometr (wyniki jazd testowych w cyklu UE), co w Wielkiej Brytanii upoważnia do zwolnienia z opłaty podatku od środków transportu (ang. Vehicle Excise Duty) oraz do obniżenia opłaty od wysokości świadczeń rzeczowych w przypadku pojazdów firmowych do zaledwie 5 procent normalnej stawki.
źródło: Mitsubishi