Lexus otrzymał najwyższą ocenę za rok 2012 wśród luksusowych marek w badaniu satysfakcji klientów podczas zakupu samochodów, prowadzonego przez amerykański ośrodek badawczy J.D. Power and Associates Sales Satisfaction StudySM (SSI). Lexus z wynikiem na poziomie 737 punktów, pobił swój ubiegłoroczny wynik o 22 punkty.
"Dealerzy Lexusa nadal spełniają coraz większe oczekiwania klientów zarówno podczas zakupu samochodów jak i podczas ich serwisowania" powiedział Tim Morrison, Wiceprezydent do spraw sprzedaży i rozwoju sieci dealerskiej w USA. "Ich zaangażowanie, najwyższa jakość obsługi klientów jest honorowana przez amerykański ośrodek badawczy już trzeci rok z rzędu. Ta nagroda wymaga od nas, abyśmy stawali się jeszcze lepsi w następnych latach i nieustannie podnosili poziom naszych usług".
Elektryczne i hybrydowe SUV-y – czy to przyszłość motoryzacji? Rynek motoryzacyjny przechodzi obecnie jedną z największych rewolucji w swojej historii. Tradycyjne pojazdy spalinowe powoli ustępują miejsca nowym, bardziej ekologicznym rozwiązaniom. Szczególnie interesującym segmentem ...
Nowe lakiery, efektowne foliowanie - BMW X2 Lakier metalizowany w kolorze zieleni San Remo, dostępny po raz pierwszy w BMW X2, jest zarezerwowany wyłącznie dla samochodów tej edycji. Alternatywnie oferowane są kolory: biel alpejska niemetalizowany, niebieski ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.