Lexus otrzymał najwyższą ocenę za rok 2012 wśród luksusowych marek w badaniu satysfakcji klientów podczas zakupu samochodów, prowadzonego przez amerykański ośrodek badawczy J.D. Power and Associates Sales Satisfaction StudySM (SSI). Lexus z wynikiem na poziomie 737 punktów, pobił swój ubiegłoroczny wynik o 22 punkty.
"Dealerzy Lexusa nadal spełniają coraz większe oczekiwania klientów zarówno podczas zakupu samochodów jak i podczas ich serwisowania" powiedział Tim Morrison, Wiceprezydent do spraw sprzedaży i rozwoju sieci dealerskiej w USA. "Ich zaangażowanie, najwyższa jakość obsługi klientów jest honorowana przez amerykański ośrodek badawczy już trzeci rok z rzędu. Ta nagroda wymaga od nas, abyśmy stawali się jeszcze lepsi w następnych latach i nieustannie podnosili poziom naszych usług".
Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku? Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
Elektryczny autobus BYD kursuje w Warszawie W pełni elektryczny autobus BYD K9 kursuje już w stolicy. Miejskie Zakłady Autobusowe testują ekologiczny autobus chińskiej firmy BYD (Build Your Dreams) aż do 18 czerwca. Autobus kursuje na linii 222 przebiegającej przez ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.