To raczej jasne, ze auta z napedem na kola tylne przyspieszaja lepiej od przednionapedowcow.
Ale dywagujac od tematu takie Subaru czy Lancer ma lepsze wlasciwosci trakcyjne, jest lepszy ze startu, bo kreca mu sie jednoczesnie wszystkie kola, wiec nie ma ryzyka, ze w przypadku zapodania zbyt duzego otwarcia przepustnicy auto przez kilka sekund bedzie stalo w miejscu, zamiast jechac do przodu, bo przednie kola pozwola mu na "wyrwanie" sie do przodu.
No i poslizg.
Przednonapedowce w trakcie poslizgu sa podsterowne, co powoduje walenie na bande, mur lub row przy zakrecie.
Auta z tylnym napedem sa znowu nadsterowne, co sprzyja walnieciu w samochod na pasie obok.
4x4 - jedzie sobie spokojnie w ladnym drifcie
![Smile :)]()
Oczywiscie przy kierowcy z zerowymi umiejetnosciami to predzej walnie w samochod na pasie obok, odbije sie i pojdzie na bande
![Very Happy :D]()
Ale auto z napedem 4x4 ma wieksze szanse na wyjscie z poslizgu bez szkody.