Napinanie paska klinowego

18 Wrz 2015, 09:41

Witam wszystkich
Ostatnio gdy jechałem samochodem spadł mi pasek klinowy nie wiedziałem co jest przyczyną, potem zauważyłem że urwała się rolka napinająca cała podstawa,więc do wymiany. Kupiłem oryginalną cześć napinacz zamontowałem go tak jak wcześniejszy i w tym cały problem że nie wiem jak za jego pomocą napiąć pasek... W internecie były obrazki że za pomocą sruby 15 która znajduje się na kole napinacza lecz ona nic się nie rusza w prawą strone, a w lewą odkręca sie całe kółko..
Prosze o pomoc
adis966
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 03 06 1986
Przebieg/rok: 19tys. km
Auto: Opel Vectra B
Silnik: 1.6 16V ecotec 101KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

18 Wrz 2015, 10:53

Nowy napinacz jest napięty i zabezpieczony sworzniem. Po jego zamontowaniu zakładamy pasek i tą śrubą napinamy tyle aby wyjąć zabezpieczenie.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4897
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

22 Wrz 2015, 13:39

O super, dzięki :) spróbuję, bo też ten sam problem miałem u mojej żony w aucie.
mechmich
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Seat Ibiza
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Toyota Land Cruiser 1953 rok
    W 1953 roku w ofercie marki pojawia się nowy model: terenowa Toyota BJ, która niedługo później została przemianowana na Toyotę Land Cruiser – w odpowiedzi na brytyjskiego rywala, jakim wtedy był Land Rover. ...