Dobra, to ja swojego też wrzucę wkońcu...
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Patrol K260 tzw. Hiszpan silnik RD28 wolnossący.
Trochę pogrzebany i snorkel, lift +2" dalej zderzak wydumałem sam(pomaluję w tygodniu, bo nie dałem rady już przed sobotą, nie potrzebny mi żaden skrzynkowy, chcę aby tylko chronił chłodnicę i nosił rolki od windy. No właśne winda Escape 12000LBS + zblocze, lina to "unikalny" syntetyk. Z przodu 2x dalekosiężna Hella. Teraz o okołach, Oponki Malatesta Kaiman 31x10.5R15 z ciśnieniem 1.4 na felgach aluminiowych. Trochę o wnętrzu...w środku full wypas
czyli powycinana tapicerka, z tyłu szpej typu łopata, siekiera, klucze itp. A że lubimy rónież wycieczki itp. to wjechał Lark z AM oraz Garmin 60Cx. CB to Midland 200 + antena Farun 900 i wsio
W planach rewolwery na tył (już leżą w garażu) i zabudowa do lulania w środku (da się zrobić w krótkim) i co tam jeszcze główka wymyśli
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[ Dodano: 11 Marzec 2011, 07:17 ]A więc tak...dzisiaj patrzę na znanym portalu i....na sprzedaż auto od którego rozpoczęła się przygoda z 4x4. Kiedyś mój Daihatsu Rocky
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] 7 lat temu to była pierwsza terenówka. Do seryjnego stanu dodałem zderzak + uchwyt do holowania z Gaza 53, halogeny tył itp. Wtedy stał na MTkach General Grabber MT 31"... Ersja 2.8diesel z turbo i intercoolerem
Aż mi się łezka zakręciła