Karson napisał(a):no i co ja mam karwa z Wami, kasztaniarze poczynić?
kochać
no dobra żeby nie było
GU JR Y60 TD42 a po ludzku patrol GR 4,2d rocznik `89 wersja Safari (krótki, instalacja 12V)
120 kucy momentu 285Nm przy 2000rpm aczkolwiek przy 800 już jest dostępne 250Nm
![Mr. Green :mrgreen:]()
(dane z hamowni),
skrzynia biegów FN4R40A z PTO i wyciągarką mechaniczną,
reduktor TX12A (standard),
Tylny most z LSD przełożenia 4,11, przedni ze stałymi zabierakami
![Mr. Green :mrgreen:]()
,
zawieszenie Nissan (orginał) +30mm, stabilizatorów brak
dołożone wspomaganie kierownicy (oryginalnie była przekładnia nie wspomagana
![Mr. Green :mrgreen:]()
) pompa terrano/maweric 2,4, przekładnia K160, zbiorniczek Nissan (nie wiadomo jaki
![Mr. Green :mrgreen:]()
), przewody produkcja własna,
Body lift +25mm
opony 33x12,5x15 BFG MT, 34x11,5x16 Fedima
osiągi: z BFG 33 prędkość max 160km/h (wygodna podróżna 90-110) spalnie do 11l/100
Fedima 34 Prędkość max 90 (wygodna podróżna brak
![Mr. Green :mrgreen:]()
) spalanie HGW ile wleje tyle zje
![Twisted Evil :twisted:]()
(asfalt koło 14l)
autko do niczego...yyy znaczy do wszystkiego
![Mr. Green :mrgreen:]()
głównie używane jako wycieczkowo/terenowo/dojazdowo do pracy
auto oczywiście cały czas w fazie zmian konstrukcyjnych
![Wink ;)]()
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
komfort podróżowania
![Mr. Green :mrgreen:]()
nawierzchnia szuter z dziurami prędkość 60-80km/h
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]