Natychmiast muszę wybrać terenówkę

08 Kwi 2010, 14:45

Witam,
Jestem studentem w Katedrze Geobotaniki. Katedra do jutra (9 kwiecień) ma złożyć wniosek o dofinansowanie z UE. Chcą uzyskać dofinansowanie na zakup samochodu terenowego do 150 tyś zł.
Auto musi być nowe, wytrzymałe i ekonomioczne. Będzie jeżdżone przez różne osoby. Będzie użytkowane w Polsce środkowej, czyli jazda po górach i wyżynach odpada.
Użytkowanie będzie polegało na jeździe po asfalcie do terenu badań (czasem nawet 150 km w jedną stronę), następnie jazda po polnych i leśnych drogach. Nikt nie będzie jeździł tym samochodem przez rzeki, strumienie, podmokłości. Byłoby dobrze, gdyby jazda po asfalcie byłą komfortowa.
Bardzo proszę o pomoc w wyborze takiego samochodu.

Dodano:
z otomoto nic mi nie wynika. To co się wyświetla, to prócz Land Rover Defender, reszta się w teren za bardzo chyba nie nadaje. A ten Defender, to przegięcie.
Jak nic sensownego nie uda mi się znaleźć, to weźmiemy to:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Tylko nie w tej wersji kolorystycznej, bo każdy botanik wie co znaczy ciemny lakier+gałęzie, mniejszy silnik i mniej bajerów, bo taka elektronika to się sypie, tak?
Pieniek
Nowicjusz

Miejscowość: Łódź

08 Kwi 2010, 16:46

DO takiej jazdy Wrangler mieści się w cenie, komfort na sztywnych mostach do klasy S nie należy ale nie będzie raczej źle. Wypadnie nieznaczenie lepiej niż Def. Do tej kwoty to można jeszcze pomyśleć o:
- TATA :mrgreen: Safari 2.2 DiCOR 4x4 + reduktor niecałe 85.000 brutto
- Mitsubishi L200 Double Cab można wybierać w opcjach max. 126.000 PLN, ostatnio jeździłem takim w wersji Dakar obutym w General Grabber AT2 i bawet fajnie jedzie i na trasie i na polnych drogach, no i sprzęt można na pakę załadować. Zaletą może być też SS w końcu będą tym jeździć różni ludzie z różnym doświadczeniem za kierownicą.
- Nissan Navara podobnie jak L200 można dobierać spokojnie, Patfinder no od 164.000 ale komfort chyba najlepszy z przedstawionych (niezależne zawieszenie)