Nexia`97

16 Mar 2011, 15:17

Witam wszystkich :wink: mam nexie z 97r. jest centralny zamek i autoalarm chyba firmy fox tak jest napisane na pilocie i syrenie.... moj problem polega na tym ze ani alarm ani centralny nie dziala taki juz samochod kupilem i staram sie jakosc dojsc co to moze byc.... dioda led od alarmu tez nie daje znakow zycia bo wcale nie miga... czy alarm moze mi odloczyc centralny??
Ostatnio edytowany przez przemcio-nexia, 20 Mar 2011, 19:10, edytowano w sumie 1 raz
przemcio-nexia
Nowicjusz

Miejscowość: Łódź

16 Mar 2011, 15:48

a bateria w pilocie jest ok?może jest już rozładowana i dlatego nie działa.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

16 Mar 2011, 21:32

mam dwa piloty w jednym w ogole nie swieci po nacisnieciu przycisku. a w drugim miga.... a co z ta dioda od alarmu ktura jest w desce i powinna migac ?? bo u mnie nic nie swieci ona niestety :cry:
przemcio-nexia
Nowicjusz

17 Mar 2011, 08:54

Trzeba by sprawdzić bezpieczniki i zlokalizować centralkę alarmu i zobaczyć czy dochodzi do niej napięcie i sygnały z czujników a to, że centralny też nie działa to normalne bo sterowany jest pewno alarmem.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

20 Mar 2011, 19:12