15 Kwi 2013, 12:12
Wystarczy tylko, by kabelek biegnący od cewki do instalacji przestał kontaktować i koniec,lub któryś masowy bądź plusowy biegnący do któregoś elektrozaworu(śniedzieją)nie ma jazdy.Elektrozawory zawsze sobie sprawdzałem kabelkiem z prądem biegnącym od akumulatora,tylko w ten sposób mogłem usłyszeć czy działa czy nie(stuka). Czasami centralka nawali,i też nie ma jazdy.Mnie, przez 200 tyś km nawalił tylko raz bezpiecznik , oraz kabelek biegnący od cewki ,poza tym żadnej innej awarii,naturalnie wszystkie styki instalacji czyściłem sobie co roku(pół godzinki roboty)Niestety, ten kto nie ma zielonego pojęcia o tym jak to wszystko działa sam nic nie zrobi,lepiej jest udać się do zakładu,w układzie panuje bardzo duże ciśnienie gazu(przed reduktorem),bez uprzedniego wypalenia gazu i zakręcenia butli lepiej niczego nie odkręcać.