Nie wiem co robić

14 Sty 2011, 09:13

Witam wszystkich.
Mam duży problem ponieważ aktualnie jeżdżę samochodem rodziców, jednak się zbuntowali. I tutaj zaczyna się problem zakup czegoś swojego. Mam na oku:
[link do oferty na Allegro wygasł]
poza informacjami zawartymi na allegro właściciel pisał mi że:
-przebieg: 170 tys
-sprowadzone z Niemiec w 2008, następnie 2 właścicieli w Polsce
-SILNIK SIĘ POCI JAK KAŻDY 1.9 ????(tutaj nie wiem co powiedzieć proszę o opinie)
-nie był nigdy myty
-turbinę zmieniał w tamtym roku
-przy wtryskach i pompie nigdy nic nie robił
-autko mieści się w 6l
-koło 2 masowe jak narazie ok
-skrzynia chodzi bez problemu.
Co wy na to. Ja osobiście kompletnie nie znam się na samochodach dlatego muszę się dowiedzieć, co musiałbym zrobić przed zakupem takiego auta aby upewnić się że jest wszystko ok. Wcześniej czytałem że trzeba osiągnąć 140 km/h przy 3000 obrotów... ale nie wiem co to ma na celu. Czy można zabrać samochód na jakąś stację diagnostyczną, i ile wyniesie cena takiego badania technicznego? Co często się psuje w takim a3 i jaki byłby koszt naprawy.
Może macie propozycję na inne dobre autko tanie w eksploatacji. Myślałem również nad Laguna II. Z góry dziękuję za pomoc. Wszystko co napiszecie może być ważne ;)
zareba177
Nowicjusz

Miejscowość: Gniewkowo

14 Sty 2011, 09:45