Niewielkie auto do 6000 zł

11 Lip 2016, 18:48

Witam,
rozglądam się za autem, a że mam teraz sporo wolnego czasu będę miał możliwość pojeżdżenia i pooglądania wreszcie czegoś na żywo, stąd temat, żeby ewidentny szrot od razu odrzucić i się nie fatygować :)
Czas na konkrety!
Budżet W temacie wpisałem 6000 i w takiej kwocie najchętniej bym się zmieścił, chociaż patrzę też na auta do 11-12k, jakby trafiło się coś naprawdę fajnego jestem w stanie tyle rpzeznaczyć.

Rejon W zasadzie to najlepiej w odległości 50km od Sandomierza, czyli po prawdzie rejon po części woj. Świętokrzyskiego, Podkarpackiego, Lubelskiego...

Użytkowanie Głównie niedługa trasa. 30km do i 30km z pracy (w mieście raptem może 3 km z tych 30). Rocznie pewnie jakieś 18 tys.

Własne potrzeby Najchętniej przygarnąłbym samochód niewielki, jestem niedoświadczonym kierowcą i łatwiej mi się manewruje samochodem mniejszym, choć nie musi to być Fiat SC :) Raczej odrzucam sedany, na pewno odrzucam kombi. Niemal obowiązkowo auto musi mieć już zainstalowaną instalację gazową, w tym przedziale cenowym raczej mija się z celem instalowanie na własną rękę do auta za 3,5-4k.
Dobrze gdyby auto miało klimatyzację i było w miarę oszczędne.
Auta na które głównie zwracałem uwagę to Honda Civic VI (głównie te fastback, bo HB to same ulepy jakieś a jak w przyzwoitym stanie to 8k) Opel Astra II, Mitsubishi Colt (zwłaszcza te 1.6 ale ich tyle co na lekarstwo). W tym wyższym przedziale cenowym patrzyłem na Honde Civic VII (choć ta przed liftem jest tak strasznie paskudna :D), Toyota corolla, Audi A3.

Jak coś przyjdzie mi jeszcze na myśl to dopiszę. Póki co jedna oferta która mnie zaciekawiła:
1. [link do oferty na Olx wygasł]
Gatz
Nowicjusz

Auto: Nie mam

12 Lip 2016, 00:48

Dość ładny ten Accent ale lewy tył był chyba malowany.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0