Niezawodne auto do 20tyś z LPG

22 Lip 2010, 13:01

Witam
Szukam auta do 20tyś zł. (nie wiem czy poniższe warunki są realne w tej cenie...). Obowiązkowe warunki:
-klimatyzacja
-elektryczne lusterka i szyby
-podłokietnik
-tanie części
-niezawodność (dlatego wchodzą w grę tylko auta niemieckie i japońskie, odpadają również np. ople z francuskimi silnikami; najlepiej jakby nie miał w sobie nic francuskiego :D)
-auto w bardzo dobrym/idealnym stanie
-łańcuch rozrządu (nie pasek)
-max. pojemność 1.8
-instalacja gazowa
-4/5 dzrzwiowy
-max 150tyś km. przebiegu

Natomiast dodatkowe, opcjonalne warunki, które byłyby bardzo mile widziane ale nie są konieczne:
-max. pojemność 1.6
-klimatyzacja automatyczna
-instalacja gazowa jakiejś nowszej generacji (nie znam się) ładnie, schludnie zamontowana w miejscu koła zapasowego
- samochód max. 10letni
shafran
Nowicjusz

Miejscowość: Łódź

22 Lip 2010, 13:42

Nie widziałem jeszcze Opla z francuskim silnikiem... Poza tym francuzi robią jedne z najlepszych diesli na świecie...
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

22 Lip 2010, 13:57

czego przykładem są silniki HDi
konrad1422
Początkujący

Miejscowość: PL

22 Lip 2010, 14:00

tak, tylko diesle mnie nie interesują
shafran
Nowicjusz

22 Lip 2010, 14:02

Dość wysokie wymagania... :) To ma być hatchback czy sedan?
konrad1422
Początkujący

22 Lip 2010, 14:04

wszystko jedno, dlatego napisałem ze slashem 4/5 drzwiowy. Wiem trochę wymagania chyba wygórowane jak na tą cenę, ale byłem ciekawy co polecicie :D szczególnie interesuje mnie ten łańcuch rozrządu, bo trudno znaleźć taką informacje które modele mają a które nie
shafran
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Nasz wiek, doświadczenie i bezpieczeństwo na drodze