REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
MK7 napisał(a):Gdybyście mieli teraz kupować nowy samochód i chcielibyście, żeby służył Wam 10, 15, 20 lat, to jakie modele, z jakimi silnikami byście wybrali w poszczególnych segmentach?
Tom88T napisał(a):Elektryfikacja wchodzi coraz większymi butami i nie wiadomo jak to będzie właśnie za kilka-kilkanaście lat.
galakty napisał(a):Jak to nie wiadomo? Nawet Polska zadeklarowała się że od 2035 nie będzie w sprzedaży aut spalinowych.
galakty napisał(a):Kupowanie wolnego wolnossaka tylko po bo by się mniej psuł to dla mnie kara (i to za własne pieniądze).
galakty napisał(a):Kupowanie wolnego wolnossaka tylko po bo by się mniej psuł to dla mnie kara (i to za własne pieniądze).
To twoje spojrzenie dla drugiego przejeżdżenie pięć lat bezawaryjnie z trochę mniejsza mocą będzie bardzo dobrym rozwiązaniem. Każdy do kupna podchodzi inaczej i to co dla Ciebie może wyglądać jak "kara" dla drugiego będzie "nagrodą" bezawaryjności. Dzisiaj nie każdy patrzy na osiągi, dla niektórych ważniejsze jest przemieszczenie się z punktu A do B w miarę bezawaryjnie i jak najtaniej.galakty napisał(a):Kupowanie wolnego wolnossaka tylko po bo by się mniej psuł to dla mnie kara (i to za własne pieniądze).
Na to pytanie nie da się odpowiedzieć jednoznacznie bo w każdym segmencie można by było polemizować nad takim samochodem. Jedno jest pewnie że im więcej elektroniki tym większa szansa na awarię w późniejszym czasie. Tak samo będzie z silnikiem im więcej dodatkowego osprzętu tym większa szansa jego uszkodzenia.MK7 napisał(a):Gdybyście mieli teraz kupować nowy samochód i chcielibyście, żeby służył Wam 10, 15, 20 lat, to jakie modele, z jakimi silnikami byście wybrali w poszczególnych segmentach?