Niezawodny i dobrze wyciszony - do 8 tys. zł

15 Gru 2014, 14:56

Tak naprawdę dobrze wyciszone auta zaczynają się od klasy wyższej. Tutaj polecanie czegoś innego jak BMW/MB jest raczej błędem. Także autorze musisz trochę zweryfikować swoje oczekiwania z rzeczywistością...
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

15 Gru 2014, 15:02

kirin88 napisał(a):W oplu słynny diesel isuzu
W roverze niezniszczalne SDI
Czy nawet w Vag kultowe 1.9 TDI


Na 100% przy budżecie 8k są idealną opcją... do tego będą super wyciszone :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11023
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

15 Gru 2014, 15:15

szybki napisał(a):Na 100% przy budżecie 8k są idealną opcją... do tego będą super wyciszone

Nie twierdze, że diesle będą super wyciszone bo nie będą ;)
Swoją odp. odnośnie diesli kierowałem do yeti65, który twierdzi, że diesel w tym budżecie to kłopoty. A to twierdzenie jak najbardziej błędne bo żywotnych starych tanich diesli nie brakuje.
Jako samochód dobrze wyciszony poleciłem e34. Wiem na własnym przykładzie, że wyciszony jest rewelacyjnie.
Offro napisał(a):Odrzuciłem samochody od BMW ze względu na niełatwe znalezienie zadbanego egzemplarza.

Czasem warto poszukać ;)
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

15 Gru 2014, 17:42

Części do Galanta nie będą droższe niż do BMW czy Merca z tamtych lat a i wymieniane będą niezbyt często :wink: żyjemy przecież w Eu w XXI w więc czemu miały by być jakieś problemy, skoro takowych nie ma nawet w przypadku Lexusa i innych tego typu "egzotyków"? :naughty:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14204
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

15 Gru 2014, 18:48

kirin88 napisał(a):Swoją odp. odnośnie diesli kierowałem do yeti65, który twierdzi, że diesel w tym budżecie to kłopoty. A to twierdzenie jak najbardziej błędne bo żywotnych starych tanich diesli nie brakuje.


Udany silnik też można zajechać.Miałem w swoim życiu kilka diesli i przeważnie byłem z nich zadowolony,ale wiem też ile kosztuje utrzymanie diesla w doskonałym stanie,żeby to się opłacało trzeba dużo jeździć.W tej cenie to tylko jakiegoś naprawdę starego diesla bym kupił
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3792
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

15 Gru 2014, 21:16

Jak już padła propozycja Vectry 2.5 v6 i Galanta 2.5 v6 to ja dorzucę Mondeo 2.5 v6 które kupisz za 8k a z czasem wsadzisz LPG. Polecam samemu sprowadzić z DE bo u nas same złomy
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Budowlany ekstremista - wywrotka
    Jeszcze jesienią ubiegłego roku mieliśmy okazję przetestować samochód Mercedes-Benz Arocs AK 8×6 w wersji Grounder – na tym właśnie podwoziu KH-kipper zabudował półokrągłą wywrotkę tylnozsypową W1U ...

15 Gru 2014, 21:24

Ja się podpisuję pod kolegą z tym e34 bo sam już można powiedzieć znalazłem fajną sztukę już zarezerwowaną dla mnie tylko,że za 14k :)
Ale myślę,że za 8 też znajdziesz ;)

Powodzenia :ok:
adrianbokser
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 332
Miejscowość: Śląsk
Auto: E32
Silnik: m60b30
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

15 Gru 2014, 22:05

Znaczy dla mnie dobrze wyciszona to była Vectra 2.0 DTI znajomego, wiec wiecie :) Teraz szczególnie rozważam Galanta, 406 i 626. Bylem nastawiony na japońskie auto, ale Peugeot tez mi się podoba.

Myślę, że V6 odpadaj, nie są mi potrzebne takie silniki do spokojniej jazdy.
Offro
Początkujący
 
Posty: 153

15 Gru 2014, 22:10

Laguna I DTI też jest okej
Mondeo Mk2
Bardzo ładne, tylko zrobić z czasem tą nieszczęsną klapę i natychmiast przed rdzą zrobić zaprawki w tych 3 miejscach na nadkolu.
[link do oferty na Allegro wygasł]
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

16 Gru 2014, 09:59

Offro napisał(a):Myślę, że V6 odpadaj, nie są mi potrzebne takie silniki do spokojniej jazdy.


Właśnie do spokojnej jazdy V6 są jak najbardziej odpowiednie,nie skreślaj ich tak od razu,skoro i tak mają być w gazie.Jeżeli będziesz miał do wyboru V6 w lepszym stanie to nie bierz gorszej 4-ki tylko ze względu na pojemność.A nieraz łatwiej znaleźć ładną 6-tkę niż 4-kę :)
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3792
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

16 Gru 2014, 10:49

Mitsubishi Galant 2,5 V6 z LPG może to nie jest "laleczka", ale za daje rade :wink:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3792
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

16 Gru 2014, 11:19

yeti65 napisał(a):Właśnie do spokojnej jazdy V6 są jak najbardziej odpowiednie,nie skreślaj ich tak od razu,skoro i tak mają być w gazie.Jeżeli będziesz miał do wyboru V6 w lepszym stanie to nie bierz gorszej 4-ki tylko ze względu na pojemność.A nieraz łatwiej znaleźć ładną 6-tkę niż 4-kę :)


W gazie mają być, ale sam wspominałeś, że koszta części i napraw są automatycznie większe, niż w przypadku rzędowej czwórki. Mi tam osobiście świadomość 163 KM pod maską nie przeszkadza :mrgreen:, ale też nie chcę auta, którego potencjał będę wykorzystywał w 10% a za pozostałe 90% i tak płacił...

A co możesz powiedzieć o Peugeot 406? Który silnik lepszy, 1.8 czy 2.0? Jak z awaryjnością tego auta?

EDIT: I jeszcze jedno ciekawe auto wpadło mi w oko - Lancia Lybra, silnik 1.8 (130 KM) albo 2.0 (150 KM). Po kilku opiniach i recenzjach z AutoCentrum odnoszę wrażenie, że ten model ma niewiele wspólnego z włoską zawodnością i niedopracowaniem. Wizualnie mam mieszane uczucia, ale wewnątrz jest naprawdę ładnie zaprojektowany. Co o niej sądzicie?
Offro
Początkujący
 
Posty: 153

16 Gru 2014, 12:53

Offro napisał(a):A co możesz powiedzieć o Peugeot 406? Który silnik lepszy, 1.8 czy 2.0? Jak z awaryjnością tego auta?


Obydwa to dobre proste silniki,ja celowałem w 1,8 bo oszczędniejszy(nie myślałem o gazie),większe prawdopodobieństwo że nie był katowany,ale w gazie nie ma to takiego znaczenia i to dwulitrówka na pewno będzie przyjemniejsza,na całkowitą bezawaryjność auta w tej cenie nie możesz liczyć,ale to raczej bezproblemowe auto :ok:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3792
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

16 Gru 2014, 12:58

yeti65 napisał(a):W gazie mają być, ale sam wspominałeś, że koszta części i napraw są automatycznie większe, niż w przypadku rzędowej czwórki. Mi tam osobiście świadomość 163 KM pod maską nie przeszkadza :mrgreen:, ale też nie chcę auta, którego potencjał będę wykorzystywał w 10% a za pozostałe 90% i tak płacił...

Potencjał to nie tylko osiągi,ale też komfort jazdy,najlepiej przekonać się samemu czy warto :wink:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3792
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

16 Gru 2014, 13:05

Offro napisał(a):Myślę, że V6 odpadaj, nie są mi potrzebne takie silniki do spokojniej jazdy.

Skoro chesz mieć samochód dobrze wyciszony to właśnie 6 cylindrów będzie lepszym rozwiązaniem.
Większy mocniejszy silnik 6 cylindrowy nie potrzebuje wysokich obrotów by sprawnie jechać. Za to jakiś mały 4 cylindrowy bzyk będzie potrzebował wysokich obrotów by jako tako przyśpieszać = hałas nie koniecznie miły dla ucha. Oczywiście nie jest to reguła, bo dobrych 4 cylindrowych jednostek nie brakuje ale do R6, V6 w większości przypadków im daleko.

Offro napisał(a):ale też nie chcę auta, którego potencjał będę wykorzystywał w 10% a za pozostałe 90% i tak płacił...

Błędne myślenie ;) Zagazowany duży silnik również będzie ekonomiczny. Na dodatek jazda będzie o wiele przyjemniejsza. Możesz spokojnie majestatycznie się toczyć na niskich obrotach nie żyłując silnika przy bardzo zadowalającym spalaniu. Za to gdy poczujesz potrzebe to masz czym dodusić. A jakąś małą ,,kosiarką" będziesz piłował na co dzień a gdy zajdzie potrzeba to mocy zabraknie ;)
Offro napisał(a):EDIT: I jeszcze jedno ciekawe auto wpadło mi w oko - Lancia Lybra, silnik 1.8 (130 KM) albo 2.0 (150 KM). Po kilku opiniach i recenzjach z AutoCentrum odnoszę wrażenie, że ten model ma niewiele wspólnego z włoską zawodnością i niedopracowaniem.

Znam kilku byłych właścicieli lybry. Każdemu to naszpikowane elektronika badziewie się psuło.
Ludzie łapią się na alkantare i duży kolorowy wyświetlacz na desce rozdzielczej a później płaczą jak włoski śmieć zaczyna się psuć.
Daleko nie szukać. W maju gdy sprzedawałem e30 przyjechał z Warszawy koleś właśnie lybrą. Spóźnił się 2 godz. bo samochód nawalił. Zdechła cala elektryka do tego problemy z chłodzeniem. Na krótko mu tylko zmontowaliśmy światła żeby miał jak jechać po ciemku;p Żeby było śmiesznie to działały tylko przednie więc tyły obstawiała mu moja sprzedana czarna e30 :mrgreen: Z resztą już kiedyś opisywałem na forum tą historie bardziej szczegółowo.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995